437375 - Rekonštrukcia parkovísk a chodníkov Ulica M. Rázusa, Lučenec
Detaily
ID zákazky
437375
Názov
Rekonštrukcia parkovísk a chodníkov Ulica M. Rázusa, Lučenec
Referenčné číslo
01/2022
ID obstarávateľa
5032
Hlavný kód CPV
45223300-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
186 774,01
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 4. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Lučenec
IČO
00316181
Mesto
Lučenec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Vladimír Lipovský
Kontaktný email
 vl.lipovskygmail.com
Kontaktný telefón
 +421 948134667
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia parkovísk a chodníkov na Ul. M. Rázusa v Lučenci. Riešené územie pozostáva z chodníkov a odstavných parkovacích plôch na priesečnej križovatke ulíc Ul. M.Rázusa s Ul. železničná. Plocha parkovísk je čiastočne spevnená živičným krytom, slúžiaca aj v súčasnosti na odstavenie osobných áut. Predmetom stavebných prác je odstránenie nevyhovujúcej asfaltovej vrstvy a nanesenie novej krycej vrstvy z betónovej zámkovej dlažby, pre vytvorenie organizovaného parkovania pre osobné autá s kolmým státím. Predmetom riešenia je: - vetva A parkovisko, chodníky a zelené plochy po pravej strane Ul. M. Rázusa, so začiatkom od zalomeného nárožia polyfunkčnej budovy, smerom ku križovatke s Ul. železničná, s napojením na už zrekonštruovanú spevnenú plochu, o dĺžke 49,80m a ploche 693,85m2. - vetva B parkovisko, chodníky a zelené plochy po ľavej strane Ul. M. Rázusa so začiatkom od zalomeného nárožia čiastočne zbúranej budovy, smerom ku križovatke s Ul. železničná, s napojením na už zrekonštruovanú spevnenú plochu, o dĺžke 51,00m a ploche 709,45m2 - vetva C parkovisko, chodníky a zelené plochy po pravej strane Ul. M. Rázusa, od zrekonštruovanej spevnenej plochy, pozdĺž budovy Ipeľských tehelní, o dĺžke 62,09m a ploche 862,20m2. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3) a výkaze výmer (príloha č. 4), ktoré sú prílohami súťažných podkladov a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk -použije sa online sprístupnenie otvárania ponúk (bližšie info je uvedené v SP - bod 22). Na vyhodnotenie ponúk sa použite tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 6 ZVO spolu s § 55 ods. 1 ZVO , druhá veta (bližšie info v SP - bod 23 a 24).
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektr. prostriedkami k súťaž. podkladom. Verejný obstarávateľ tieto všetky podklady bude uverejňovať ako elektr. dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikač. rozhrania JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu VO. Podania a dokumenty súvisiace s uplatnením revíznych postupov sú medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi doručené elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email/e-maily bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca/uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky/správy. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektr. podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa poregistrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 prac. dni (v rámci EÚ) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti podľa § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 5 pracovných dní a v prípade § 56 ods. 12 až 14 viac ako 10 prac. dní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 186 774,01 EUR Stavebné práce na stavbe chodníkov
Položky detailne
[1]
  186 774,01 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Lučenec, parcela č. C-KN 6601, 6602, 6604, 6614/1, 6615 katastrálne územie: Lučenec, obec: Lučenec, okres: Lučenec, kraj: Banskobystrický
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
186 774,01
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
437375
Názov položky
--
Kód CPV
45233161-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
5
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe chodníkov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 72 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 01/2022
2022 146 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 01/2022_V
2023 3 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 01/2022_D1
2023 5 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 01/2022_D2
Oznámenia detailne
[01/2022] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
437375
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
72
[01/2022_V] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2022_V
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 6. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
437375
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
146
[01/2022_D1] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2022_D1
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 1. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
437375
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
3
[01/2022_D2] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2022_D2
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 1. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
437375
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
5