437537 - Elektronický informačný systém na správu registratúry
Detaily
ID zákazky
437537
Názov
Elektronický informačný systém na správu registratúry
Referenčné číslo
10032022/Registratura/UDZS
ID obstarávateľa
9119
Hlavný kód CPV
72260000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
384 640,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 4. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:12
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
IČO
30796482
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ján Rýdzi
Kontaktný email
 jan.rydziudzs-sk.sk
Kontaktný telefón
 +421 2856107
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie certifikovaného Elektronického informačného systému na správu registratúry pre minimálne 500 užívateľov a systému konektora do elektronickej schránky ÚDZS na Ústrednom portály verejnej správy (ďalej aj registratúrny systém). Registratúrny systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať najvyššiu úroveň zhody s požiadavkami Opatrenia MV SR č. 203/2021, ktorým sa mení a dopĺňa výnos Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení (ďalej len opatrenie) a musí byť integrovaný na eGov infraštruktúru v zmysle DIZ od NASES. Súčasťou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný registratúrny systém a tiež vypracovanie DIZ a EXIT Plánu registratúry. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie služieb systémovej, aplikačnej a softvérovej podpory po dobu 48 mesiacov. Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ zrealizoval prípravné trhové konzultácie pred vyhlásením tejto zákazky, zápisnica z prípravných trhových konzultácii ako aj Zmluva o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Zmluva o spracúvaní osobných údajov sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa, link: https://www.udzs-sk.sk/urad/verejne-obstaravanie/nadlimitne-zakazky/
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti (OP) a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca sa preukáže OP, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačov, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľke konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie, III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 12 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet VO alebo predložená vo forme bankovej záruky alebo vo forme poistenia záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 12.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, príp. vo forme poistenia záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti je uvedené v prílohe č. 10 SP. 10. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií. 11. Za účelom prípravy súťažných podkladov verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie. Zápisnica z prípravných trhových konzultácií je zverejnená v profile verejného obstarávateľa. link: https://www.udzs-sk.sk/urad/verejne-obstaravanie/nadlimitne-zakazky/. 12. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 384 640,00 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1]
  384 640,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
384 640,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
437537
Názov položky
--
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
53
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 70 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 10032022/Registratura/UDZS
2022 190 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 23082022/Registratura/UDZS
Oznámenia detailne
[10032022/Registratura/UDZS] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10032022/Registratura/UDZS
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
437537
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
70
[23082022/Registratura/UDZS] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
23082022/Registratura/UDZS
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 8. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
437537
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
190