437753 - IKT infraštruktúra
Detaily
ID zákazky
437753
Názov
IKT infraštruktúra
Referenčné číslo
1/2022/Va
ID obstarávateľa
20024
Hlavný kód CPV
30210000-4
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
66 985,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 3. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:13
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná priemyselná škola informačných technológií, Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto
IČO
51906201
Mesto
Kysucké Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Milan Valek
Kontaktný email
 valekspsknm.sk
Kontaktný telefón
 +421 414207430
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie zariadení pre IKT infraštruktúru školy (informačné a komunikačné technológie infraštruktúru (Ďalej len IKT infraštruktúra)) v rámci projektu Učme efektívnejšie pre prax. Podrobné podklady k Výzve na predkladanie ponúk sú uvedené v súbore Súťažné podklady pre výzvu na PP_IKT_infraštruktúraKNM.pdf. Technická špecifikácia zariadení a ďalšie podmienky dodania sú uvedené v súbore Príloha č 6 Technická špecifikácia_IKT_infraštruktúra - opis predmetu zákazky.pdf
Doplňujúce informácie
Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávaným tovarom, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR) a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s úspeš-ným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obsta-rávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MŠVVaŠ SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. Zmluva uzatvorená ako výsledok tohto verejného obstarávania (VO) nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Riadiaci orgán neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky v určenej lehote na predkladanie ponúk. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Opis predmetu zákazky. Ponuku uchádzač predkladá formou vyplnenej Návrh na plnenie kritérií a zároveň priamo v IS EVO v zadefinovanej štruktúre. Kritériá a vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk.. Zmluva Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom kúpnej zmluvy. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie tejto kúpnej zmluvy s úspešným uchádzačom.. V prípade záujmu o predloženie ponuky uchádzačom v IS EVO je postup nasledovný: 1. Zaregistrovanie sa v IS EVO ako si vytvoriť účet: https://media.uvo.gov.sk/video/vytvorenie_uctu_IS_UVO.avi ako priradiť a validovať HS: https://media.uvo.gov.sk/video/vytvorenie_a_validacia_hs.avi Helpdesk (IS EVO): 02/50264 370 2. Vloženie ponuky v zadefinovanej štruktúre 3. Odoslanie ponuky cez IS EVO Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. Lehota viazanosti ponúk je 60 dní.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 73 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2022/Va
Oznámenia detailne
[1/2022/Va] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2022/Va
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
437753
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
73