438035 - Rekonštrukcia urgentného príjmu
Detaily
ID zákazky
438035
Názov
Rekonštrukcia urgentného príjmu
Referenčné číslo
SZ_DS_REK2
ID obstarávateľa
10499
Hlavný kód CPV
45215100-8
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
911 716,87
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 5. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Nemocnica s poliklinikou Dunajská Streda, a.s.
IČO
44455356
Mesto
Dunajská Streda
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Poverená osoba verejného obstarávateľa
Kontaktný email
 vo2svetzdravia.com
Kontaktný telefón
 +421 918600969
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác v Nemocnici s poliklinikou Dunajská Streda, a.s., týkajúcich sa rozšírenia a skvalitnenia zdravotníckych služieb na báze nových odborných skúseností. Cieľom riešenia je dosiahnuť vnútorným dispozičným riešením a technickým vybavením úroveň zodpovedajúcu najnovším požiadavkám a princípom nemocničnej ústavnej prevádzky pri rešpektovaní nárokov všetkých STN a ostatných relevantných noriem a vyhlášok platných na území SR v čase prípravy. V dispozičnom a technickom návrhu sú jednoznačne uplatnené zásady bezbariérového riešenia. Celkový rozsah riešenia sa zoberá rekonštrukciou súčasných nemocničných prevádzok na prízemí bloku B nemocnice. Návrh uvažuje s prestavbou prízemia bloku B pre potreby plánovanej novej prevádzky urgentného príjmu. Dispozične aj prevádzkovo je oddelenie UP rozdelené na ambulantnú časť, zákrokovú časť, expektačnú lôžkovú časť, čakárenskú časť pacientov, ostatné nevyhnutné zázemie. Nové oddelenie urgentného príjmu bude mať delené vstupy klientov - cez halu polikliniky pre mobilných pacientov a samostatný pre pacientov privezených RZP. Pre pacientov prichádzajúcich samostatne je navrhnutá rampa pre bezbariérový prístup pri východnom priečelí polikliniky a pre sanitný prístup markíza pre prekrytie sanitného príjmu. Dispozičné riešenie je podmienené nárokom danej prevádzky, fyzickým a technickým možnostiam určeného priestoru a je zrejmé z grafickej časti projektovej dokumentácie. Predmet zákazky pozostáva z týchto stavebných objektov a ich celkov: SO 01 Urgentný príjem E1.1 Architektonicko-stavebné riešenie E1.2 Statika E1.3 Zdravotechnika E1.4 Vykurovanie E1.5 Elektrosilnoprúd E1.6 Elektroslaboprúd E1.7 Štruktúrovaná kabeláž E1.8 Vzduchotechnika, chladenie E1.9 Medicinálne plyny PS 01 Zdravotnícka technológia Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predloženie ponúk bude sprístupnené on-line otváranie ponúk pomocou funkcionality systému pre elektronické verejné obstarávanie JOEPHINE.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje: vo výške 20 000,00 €. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. V zmysle § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: - stavebné objekty sú predmetom jednej projektovej dokumentácie a právoplatného stavebného povolenia, - nachádzajú sa v jednej spoločnej časti objektu a stavebné práce a dodávky nadväzujú na už uskutočnené ako aj plánované funkčné prevádzkové celky (napájajú sa na spoločné technické rozvody, zdieľajú technologické zariadenia - vákuová stanicu, spoločnú ústredňu EPS), preto rozdelenie zákazky na samostatné časti by mohlo predstaviť riziko, že vykonávanie zákazky sa stane pre verej. obstarávateľa nadmerne technicky obťažným, - koordinácie viacerých dodávateľov by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky s priamym dopadom na zabezpečenie bezpečnej a plynulej prevádzky zdravotníckeho zariadenia (nemocnice). Rozdelenie predmetu zákazky na samostatné časti by spôsobilo verejnému obstarávateľovi zvýšené náklady na organizáciu a koordináciu prebiehajúcich prác a zároveň aj neúmerné zvýšenie ďalších časových, právnych a bezpečnostných rizík súvisiacich s úspešný a včasným ukončením celej rekonštrukcie. 5. V prípade, ak uchádzač použije JED je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddieli IV. Časti JED. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob prevedenia autentifikácie je uvedený v súťažných podkladoch. 8. Obhliadka miesta dodania je organizovaná individuálne a verejný obstarávateľ ju odporúča. Záujemcovia o obhliadku kontaktujú verejného obstarávateľa prostredníctvom aplikácie JOSEPHINE. 9. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 10. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora. 11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 12. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 13. Dĺžka trvania zákazy je upravená v návrhu zmluvy o dielo nakoľko v bode II.2.7) Výzvy nie je možné uvádzať podrobnejšie členenie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 911 716,87 EUR Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Položky detailne
[1]
  911 716,87 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Nemocnica s poliklinikou Dunajská Streda, a.s., Veľkoblahovská 23, 929 01 Dunajská Streda
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
911 716,87
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
438035
Názov položky
--
Kód CPV
45215140-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
11
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 80 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky SZ_DS_REK2
2022 167 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky SZ_DS_REK2
Oznámenia detailne
[SZ_DS_REK2] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SZ_DS_REK2
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
438035
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
80
[SZ_DS_REK2] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SZ_DS_REK2
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
438035
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
167