438059 - Zabezpečenie externých audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií EŠIF
Detaily
ID zákazky
438059
Názov
Zabezpečenie externých audítorských služieb súvisiacich s výkonom auditov operácií EŠIF
Referenčné číslo
MF/007795/2022-27
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
79212000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 785 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 5. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:15
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Jaroslav Franta
Kontaktný email
 jaroslav.frantamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259582045
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie audítorských služieb pri overovaní vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov v rámci čerpania finančných prostriedkov na programoch/operačných programoch financovaných z Európskych štrukturálnych a investičných fondov (ďalej len EŠIF) vykonávaných ako audit operácií (ďalej ako audítorské služby). Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom zadávania čiastkových zákaziek formou písomných objednávok vystavených verejným obstarávateľom. Audítorské služby bude úspešný uchádzač vykonávať ako vládne audity podľa § 19 až 27 zákona č. 357/2015 o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o finančnej kontrole a audite). Audítorské služby bude úspešný uchádzač poskytovať prostredníctvom overovania žiadostí o platbu, alebo zoznamov deklarovaných výdavkov v rozsahu podľa Prílohy č. 1 k Opisu predmetu zákazky, ktorých prehľad bude uvedený verejným obstarávateľom v jednotlivých písomných objednávkach. Audítorské služby budú zahŕňať potrebné činnosti súvisiace s výkonom vládnych auditov v zmysle Procesnej mapy výkonu vládneho auditu, ktorá je súčasťou platných postupov pre výkon vládneho auditu (ďalej len postupy pre výkon vládneho auditu) vypracovaných verejným obstarávateľom, t. j. relevantné činnosti v rámci: - prípravy vládneho auditu (najmä príprava na výkon vládneho auditu, vypracovanie a podpísanie poverenia), - začatia vládneho auditu (najmä vypracovanie a zaslanie oznámenia o výkone vládneho auditu, vyžiadanie podkladov a potvrdenie ich prevzatia, úvodné stretnutie s povinnou osobou a vypracovanie zápisu z rokovania (v prípade potreby), vypracovanie návrhu programu na vykonanie vládneho auditu), - výkonu vládneho auditu (najmä výkon vládneho auditu, prerokovanie skutočností zistených počas vládneho auditu, vypracovanie návrhu správy/návrhu čiastkovej správy, ak boli zistené nedostatky, doručenie návrhu správy/návrhu čiastkovej správy, ak boli zistené nedostatky a poučenie povinnej osoby o možnosti podať námietky, preverenie opodstatnenosti námietok, ak boli podané, zohľadnenie opodstatnených námietok a/alebo odôvodnenie neopodstatnenosti námietok, vypracovanie a zaslanie správy/čiastkovej správy), - ukončenia, resp. po ukončení vládneho auditu (najmä overenie zaevidovania nezrovnalostí povinnou osobou, resp. zaevidovanie nezrovnalostí, zadanie údajov do relevantných informačných systémov, vypracovanie spisu z vládneho auditu, predloženie kompletnej dokumentácie z vládneho auditu verejnému obstarávateľovi na archiváciu). 4.Verejný obstarávateľ predpokladá počas obdobia realizácie zákazky zadať úspešnému uchádzačovi overenie 255 žiadostí o platbu/zoznamov deklarovaných výdavkov. Ďalšie informácie týkajúce sa opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Doplňujúce informácie
1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 druhá veta zákona. 2.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 30 000,- EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v bode 14 Súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Rámcovú dohodu na dobu určitú v trvaní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do uplynutia 36 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5. Verejný obstarávateľ odporúča registrovaným a autentifikovaným záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v Súťažných podkladoch. 6. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a Súťažných podkladoch jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument (ďalej aj JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa Prílohy č. 6 Súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument-604.html 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v predmetnom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona. 9. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Rámcovej dohody verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona dokumenty uvedené v bode 34.3 Súťažných podkladov. 10. V prípade rovnosti posudzovaných "Celkových cien za poskytnutie audítorských služieb vyjadrených v EUR s DPH" (ktoré je hlavným kritériom na vyhodnotenie ponúk) u viacerých uchádzačov, verejný obstarávateľ určí ich poradie na základe pomocného sociálneho kritéria, ktorým je percentuálny podiel zamestnancov uchádzača, ktorí spĺňajú definíciu znevýhodneného uchádzača o zamestnanie podľa § 8 ods. 1 písm. b), g) a h) zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov na celkovom počte zamestnancov uchádzača v čase uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku EÚ. Uvedené kritériá sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 4 a 7 Súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 785 000,00 EUR Audítorské služby
Položky detailne
[1]
  1 785 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sídlo verejného obstarávateľa Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava, sídlo uchádzača a sídla povinných osôb, prípadne tretích osôb, a to na území SR, ak si to okolnosti nevyžiadajú inak.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 785 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
438059
Názov položky
--
Kód CPV
79212000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Audítorské služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 84 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží MF/007795/2022-27
2022 190 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 2022/004
2022 221 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky verejných súťaží MF/007795/2022-27
2024 143 -- -- MF/007795/2022-27
Oznámenia detailne
[MF/007795/2022-27] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007795/2022-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 4. 2022
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
438059
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
84
[2022/004] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022/004
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 8. 2022
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
438059
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
190
[MF/007795/2022-27] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007795/2022-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 10. 2022
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
438059
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
221
[MF/007795/2022-27]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007795/2022-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 7. 2024
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
438059
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
143