438259 - Akčný plán pre zlepšenie podmienok cyklistickej infraštruktúry pomocou organizačných opatrení
Detaily
ID zákazky
438259
Názov
Akčný plán pre zlepšenie podmienok cyklistickej infraštruktúry pomocou organizačných opatrení
Referenčné číslo
9/2022
ID obstarávateľa
5963
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
527 743,55
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 4. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Prešov
IČO
00327646
Mesto
Prešov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Lupták
Kontaktný email
 luptakarrpsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 915963032
Rozširujúce info
Popis zákazky
Realizácia hlavných aktivít projektu zabezpečí vybudovanie cyklistických pruhov (ul. Prostějovská, ul. Volgogradská), cyklocestičky (ul. Levočská), ochranných pruhov pre cyklistov (ul. 17. Novembra) a osadenie automatických sčítačov dopravy a cyklostojanov. Realizáciou projektu sa zabezpečí plynulý a bezpečný prejazd cyklistov a chodcov v riešenom území, zvýši sa bezpečnosť všetkých účastníkov dopravy, prioritne cyklistov.Realizácia projektu taktiež rieši aj úpravy pre osoby s obmedzenou schopnosťou, orientácie a osôb so zdravotným postihnutím vychádzajúce z vyhlášky MŽP SR532/2002 Z.z. , zákona č. 50/1976 Z.z. , a vyhlášky 9/2009 Z.z. , t. j. bezbariérové úpravy znížením obrubníkov v miestach priechodov pre cyklistov a v mieste napojení na miestne komunikácie. Takisto oddelenie cyklistov a chodcov je riešené prostredníctvom špeciálneho varovného pásu šírky 0,4m v zmysle TP10/2011. Týmto návrhom sa vytvoria podmienky pre prístup osobám so zdravotnými obmedzeniami.Projektom sa dosiahne zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej cyklistickej dopravy a zlepšenie infraštruktúry pre cyklistov dochádzajúcich do a zo zamestnania. Nové cyklotrasy takisto zlepšia prepojenosť a dostupnosť existujúcich cyklistických komunikácií, čo umožní cyklistom lepšiu dostupnosť k existujúcej občianskej infraštruktúre a dôjde k zvýšeniu podiele cyklistickej dopravy na celkovej prepravnej práci. Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. V súlade s § 114 ods.1 ZVO hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV Podmienky účasti len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 2. Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente a manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html 3. Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení nasledovnej odkladacej podmienky: - "Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky" (podrobné znenie je v návrhu ZoD, ktorá tvorí prílohu Súťažných podkladov). 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Proebiz- JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 7. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 8. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je možná týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú minimálne 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 527 743,55 EUR Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
Položky detailne
[1]
  527 743,55 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
k.ú Prešov, k.ú. Solivar. Podrobnejšie je miesto realizácie je uvedené v súťažných podkladoch.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
527 743,55
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
438259
Názov položky
--
Kód CPV
45233162-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 82 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 9/2022
2022 140 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 9/2022
Oznámenia detailne
[9/2022] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
9/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 4. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
438259
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
82
[9/2022] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
9/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 6. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
438259
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
140