Predmetom zákazky "Výroba tlačovín pre SND" je tlač programových, premiérových a kampaňových tlačovín z produkcie Slovenského národného divadla, vrátane súvisiacich služieb.
Výroba tlačovín zahŕňa realizačné náklady CTP z PDF, samotnú tlač, príp. knihárske spracovanie, balenie a dopravu
dodanie na požadovanú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v objednávke vystavenej na základe rámcovej dohody.
Zákazka je rozdelená na štyri samostatné časti:
1. časť: tlač citylightov
2. časť: tlač outdoorových bannerov
3.časť: tlač - grafika na pop up (fotostena)
4.časť: tlač rôznych tlačovín - plagáty, pozvánky, bulletiny, letáky, skladačky, brožúry a iné podľa požiadaviek verejného obstarávateľa/objednávateľa.
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi.
2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0), vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html.
3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/438706.
4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO.
5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v súťažných podkladoch).
6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
7. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a predmetnými súťažnými podkladmi.
8. Rámcovou dohodou s jedným uchádzačom sa rozumie rámcová dohoda s jedným uchádzačom v každej zo štyroch častí predmetu zákazky.
9. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením; v takom prípade doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladajú verejnému obstarávateľovi len úspešní uchádzači v jednotlivých častiach predmetu zákazky pred uzavretím rámcovej dohody. Ak uchádzač nepredložil dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti už v ponuke, doručí doklady verejnému obstarávateľovi najneskôr do piatich dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
10. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
166
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Výzvy na predkladanie ponúk
3/ZNHzv/2022
Oznámenia detailne
[3/ZNHzv/2022] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky