439232 - Univerzálny telemedicínsky systém pre kardiologické ambulancie
Detaily
ID zákazky
439232
Názov
Univerzálny telemedicínsky systém pre kardiologické ambulancie
Referenčné číslo
UTSKA
ID obstarávateľa
1030
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 442 090,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 6. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:24
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
IČO
00397687
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Slavomír Pintér
Kontaktný email
 tenderpactumpark.eu
Kontaktný telefón
 +421 908467265
Rozširujúce info
Popis zákazky
Zámerom projektu je vývoj univerzálneho telemedicínskeho systému pre kardiologické ambulancie, schopného zabezpečovať zber, spracovanie a asistované vyhodnocovanie dát z rôznorodých zariadení medicínskeho charakteru pre po potreby zdravotníckeho personálu. Systém Kardiologického Podporného Rozhodovacieho Systému automaticky identifikuje po prípadnej dátovej kalibrácii algoritmicky a predikčne označí potenciálne anomálie, podozrivé a kritické namerané hodnoty stavu pacienta, alebo ochorenia. Tieto výsledky budú využité pri následnej diagnostike lekárom, alebo pri automatizovanom spracovaní a vyhodnocovaní systémom, pričom sa využijú prvky strojového učenia, umelej inteligencie a kognitívnych služieb. Vybrané medicínske zariadenia sú schopné zaznamenávať biologické funkcie pacienta, zabezpečovať meranie, zber a odosielanie údajov do telemedicínskeho systému pre ich ďalšie spracovanie a asistované vyhodnocovanie na základe moderných štandardov a medicínskych postupov WHO, do odborných výstupov pre zdravotnícky personál, najmä pre lekárov. Systém umožní lekárom komunikovať s inými lekármi prostredníctvom konzílií online a v neposlednom rade komunikovať s pacientom cez video konferencie, chat a dotazníky prostredníctvom Pacientskeho portálu. Systém bude spĺňať moderné technologické a architektonické štandardy, bude disponovať moderným a responzívnym grafickým rozhraním pre používateľa a bude prevádzkovateľný v CLOUDe. Systém bude postavený prevažne na openSource a lightweight technológiách rešpektujúc mikroservisnú architektúru. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo/ Licenčná zmluva).
Doplňujúce informácie
1. Elektronická aukcia sa nepoužije. 2. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4. Doručovanie podaní-v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5. Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7. Zábezpeka sa vyžaduje 70 000,00 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. V zmysle § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora34) alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorá z osôb podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 442 090,00 EUR Služby na vývoj softvéru pre konkrétne odvetvie
Položky detailne
[1]
  1 442 090,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Slovenská technická univerzita v Bratislave Fakulta elektrotechniky a informatiky Ilkovičova 3 812 19 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 442 090,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
439232
Názov položky
--
Kód CPV
72212100-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na vývoj softvéru pre konkrétne odvetvie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 117 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží UTSKA
2023 38 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky verejných súťaží UTSKA
Oznámenia detailne
[UTSKA] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UTSKA
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 5. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
439232
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
117
[UTSKA] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UTSKA
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 2. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
439232
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
38