439799 - Podpora vysporiadania majetkovoprávnych vzťahov k pozemkom v lokalitách s prítomnosťou MRK postupom JPÚ v meste Medzev
Detaily
ID zákazky
439799
Názov
Podpora vysporiadania majetkovoprávnych vzťahov k pozemkom v lokalitách s prítomnosťou MRK postupom JPÚ v meste Medzev
Referenčné číslo
2022-Medzev-JPU
ID obstarávateľa
2761
Hlavný kód CPV
71351810-4
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
108 600,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 5. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:22
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Medzev
IČO
00324442
Mesto
Medzev
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Matej Smorada
Kontaktný email
 mestomedzev.sk
Kontaktný telefón
 +421 554663105
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia projektu jednoduchých pozemkových úprav. Jednoduché pozemkové úpravy budú vykonávané na usporiadanie vlastníckych a užívacích pomerov k pozemkom pod osídlením Kováčska ulica, v k.ú Medzev, okres: Košice -okolie. Podrobný popis realizácie predmetu zákazky tvorí samostatnú prílohu č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.
Doplňujúce informácie
1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/439799. 3. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 v programovej aplikácii umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek http://www.uvo.gov.sk (ďalej len IS EVO). Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO, je vytvorenie a aktivácia používateľského účtu na portáli https://www.uvo.gov.sk a vytvorenie a validácia hospodárskeho subjektu. V tejto súvislosti upozorňujeme na postup zverejnený na portáli EVO (www.uvo.gov.sk) v sekcii Viac o modernizovanom IS EVO a v príručke Prvé povinné kroky pred odoslaním ponuky alebo žiadosti o účasť. 4. Komunikácia vrátane doručovania ponuky pre účely tohto verejného obstarávania (ďalej len VO) sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 5. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. 6. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 7. Elektronická aukcia sa nepoužije. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa predchádzajúcej vety uvedie v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prechádzajúcej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky, v ktorej sa tento doklad nachádza. Uchádzač však pri využití tohto inštitútu musí preukázateľne spĺňať zadané podmienky účasti už v čase predkladania ponuky. 9. Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť v nasledujúci deň po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k ukončeniu kontroly doručením správy zo štandardnej ex-post kontroly objednávateľovi zo strany relevantného poskytovateľa NFP, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, alebo v rámci ktorej prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO a súčasne b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy V prípade nesplnenia vyššie uvedenej odkladacej podmienky si objednávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 108 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) 2022-Medzev-JPU
Oznámenia detailne
[2022-Medzev-JPU] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022-Medzev-JPU
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 5. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
439799
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
108