Predmetom zákazky je odstránenie havarijného stavu zatekania a podtekania objektu s následkom jeho zavlhnutia podľa Prílohy č. 1 zadávacej dokumentácie, ktorou je projektová dokumentácia a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 2 zadávacej dokumentácie, ktorým je výkaz výmer stavebných prác.
Požadovaný postup stavebných prác - etapizácia:
Stavebné práce bude úspešný uchádzač povinný realizovať v troch etapách, pričom každá eta-pa po jej ukončení musí byť samostatne odovzdaná verejnému obstarávateľovi. Úspešný uchádzač bude bezpodmienečne povinný ako prvú v poradí v rámci harmonogramu prác naplánovať a realizovať prvú etapu, ktorú bude povinný odovzdať verejnému obstarávateľovi bezprostredne po jej ukončení spôsobom určeným v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č. 5 tohto dokumentu tak, aby ho mohol verejný obstarávateľ predmet realizácie prvej etapy začať užívať v súlade s jeho určeným účelom bezprostredne po jeho odovzdaní úspešným uchádzačom a prevzatí verejným obstarávateľom a zároveň pred začatím plnenia druhej, resp. tretej etapy. Druhú a tretiu etapu bude úspešný uchádzač oprávnený, nie však povinný naplánovať a realizovať súbežne, podľa vlastnej koncepcie výstavby pri povinnosti dodržať v ponuke uchádzača navrhované lehoty výstavby pre prvú etapu a pre druhú a tretiu etapu, pričom verejný obstarávateľ preferuje skoršie odovzdanie a prevzatie druhej etapy z dôvodu zabezpečenia čo najskoršieho užívania predmetu realizácie druhej etapy v súlade s jeho účelom z dôvodu zabezpečenia minimálneho obmedzenia komfortu užívateľov, ktorými sú primárne seniori obývajúci domov.
I. etapa stavebných prác Kuchyňa
II. etapa stavebných prác - Jedáleň
III. etapa stavebných prác Exteriérové stavebné práce
Bližšie informácie sú uvedené v zadávacej dokumentácii.
Doplňujúce informácie
1.Obhliadku miesta plnenia vrátane celého predmetu zákazky je možné uskutočniť každý pracovný deň. Záujemca môže požiadať o obhliadku telefonicky alebo elektronicky e-mailom min. deň vopred a dohodnúť presný termín obhliadky s kontaktnou osobou. Kontaktné osoby a ich kontaktné údaje sú uvedené v zadávacej dokumentácii.
2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa počas celého procesu verejného obstarávania uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky (IS), komunikačnom elektronickom portáli https://www.ezakazky.sk/domovprikrizi/
Zadávacia dokumentácia k výzve na predkladanie ponúk a jej prílohy sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli.
Prístup k zadávacej dokumentácii k výzve na predkladanie ponúk s prílohami:
a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/domovprikrizi/
b) kliknúť na názov tejto zákazky,
c) kliknúť na Prihlásiť sa do zákazky,
d) prihlásiť sa do IS nasledovne:
d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate pri-hlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID;
d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS.
Žiadosť o vysvetlenie je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ v zadávacej dokumentácii k výzve na predkladanie ponúk nie je uvedené inak.
3.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
131
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)
DPK/390/2020
Oznámenia detailne
[DPK/390/2020] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)