442019 - Nákup Elektrickej rolby na úpravu ľadovej plochy formou leasingu
Detaily
ID zákazky
442019
Názov
Nákup Elektrickej rolby na úpravu ľadovej plochy formou leasingu
Referenčné číslo
1/2022
ID obstarávateľa
12808
Hlavný kód CPV
37481000-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
145 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 6. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:27
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
PREŠOV REAL, s.r.o.
IČO
31722814
Mesto
Prešov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Damián Cap
Kontaktný email
 sekretariatpresovreal.sk
Kontaktný telefón
 +421 517732084
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je obstaranie Elektrickej rolby na úpravu ľadovej plochy v počte 1 ks formou leasingu: 1.1Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj náklady spojené s financovaním prostredníctvom splátky, ukončenie splátok a administratívne poplatky po dobu 72 mesiacov. Podmienky leasingu a celkovej ceny za predmet zákazky: a)akontácia 0% z obstarávacej ceny predmetu zákazky, b)splátky: 72 mesačných splátok bez poistného, ktoré si zabezpečí verejný obstarávateľ po dodaní predmetu zákazky samostatne, c)zostatková hodnota predmetu zákazky (kúpna cena). 1.2Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa formou splátok, ktorý sprostredkuje dodávateľ. 1.3Požaduje sa ako súčasť dodávky predmetu zákazky aj návod na obsluhu stroja v slovenskom alebo českom jazyku, podmienky bezpečnosti práce, servisná knižka, technický preukaz, katalóg náhradných dielov a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku vozidla podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania predmetu zákazky. 1.4Požaduje sa nový, nepoužitý predmet zákazky priamo od výrobcu s ktorým nebolo od výroby nijako manipulované, ani ako predvádzací tovar s požiadavkou, aby všetky technické špecifikácie technické parametre požadované verejným obstarávateľom v prílohe č. 1 k tejto časti súťažných podkladov boli vyrábané a zabudované už továrenskom prevedení. 1.5Vrátane dodávky sa požaduje bezplatné kvalifikované zaškolenie obsluhujúceho personálu verejného obstarávateľa v rozsahu min 2 hodiny, vrátane skúšobnej prevádzky dvoch motohodín. 1.6Požaduje sa poskytovanie záručného servisu uskutočneného v mieste dodania predmetu zákazky do 24 hodín od nahlásenia vady alebo poruchy, prevedeného odborným servisným strediskom autorizovaným výrobcom stroja. Pokiaľ nedôjde k odstráneniu vady do 3 pracovných dní od nahlásenia, úspešný uchádzač bude povinný poskytnúť náhradný predmet zákazky rovnakej resp. ekvivalentnej špecifikácie, a to bezplatne až do doby odstránenia vady.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 132 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 1/2022
Oznámenia detailne
[1/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 6. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
442019
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
132