Predmetom zákazky je výber dodávateľa tlače a online priestoru pre platenú inzerciu. Prostredníctvom daného obsahu bude Žilinský samosprávny kraj informovať občanov kraja o svojich aktivitách, prinášať informácie o realizovaných a pripravovaných projektoch ako i svojej činnosti.
Predmet zákazky sa delí na 6 časti :
Časť 1: Printová inzercia - regionálny týždenník A3-balík MY
Časť 2: Printová inzercia - regionálny týždenník A3 Žilinský večerník
Časť 3: Printová inzercia - drobná riadková / textová inzercia, letákové noviny
Časť 4: Elektronická/online inzercia
Časť 5: Bilboard inzercia
Časť 6: Printová inzercia v celoslovenských týždenníkoch alebo mesačníkoch
Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.Elektronická ponuka bude predložená uchádzačom prostredníctvom elektronického systému EVO.
2.Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo viacero častí alebo všetky časti predmetu zákazky.
3. Ponuka bude obsahovať nasledovné doklady:
-Doklady a dokumenty tvoriace obsah podmienok účasti v zmysle výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky.
-Návrh na plnenie kritéria , pre ktorú uchádzač predkladá ponuku - odporúčaná Príloha A1 až A6 .
-Cenovú tabuľku s ocenenými jednotlivými produktmi mediálnej kampane pre každú časť zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku - odporúčaná Príloha B1 až B6,
-Návrh rámcovej zmluvy doplnený v zmysle ponuky uchádzača a podpísaný oprávnenou osobou uchádzača pre každú časť zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.- Príloha C
4. Predpokladaná hodnota jednotlivých častí:
Časť 1:Printová inzercia - regionálny týždenník A3-balík MY - 32.250,00€ bez DPH
Časť 2: Printová inzercia - regionálny týždenník A3 Žilinský večerník - 20.000,00€ bez DPH
Časť 3: Printová inzercia - drobná riadková / textová inzercia, letákové noviny - 2.440,50€ bez DPH
Časť 4: Elektronická/online inzercia - 5.252,00 € bez DPH
Časť 5: Bilboard inzercia - 4.640,- € bez DPH
Časť 6: Printová inzercia v celoslovenských týždenníkoch alebo mesačníkoch - 3.600,00€ bez DPH
5.Trvanie zmluvy pre každú časť predmetu zákazky: Rámcová dohoda sa uzatvorí na dobu maximálne 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu (maximálna celková cena za plnenia Rámcovej dohody pre časť zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá ponuku)
6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
7. Kritérium na vyhodnotenie ponúk : celková najnižšia zmluvná cena v € bez DPH za každú časť predmetu zákazky. Úspešným uchádzačom každej časti predmetu zákazky sa stane uchádzač, ktorého ponuka dosiahne najnižšiu celkovú cenu v € bez DPH za danú časť predmetu zákazky.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
136
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Výzvy na predkladanie ponúk
Zákazka SEP ZSK 01
Oznámenia detailne
[Zákazka SEP ZSK 01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky