Predmetom zákazky je dodávka hygienických potrieb pre administratívne budovy SÚC TTSK v Trnave, Dunajskej Strede a Senici podľa opisu predmetu zákazky, ktorý tvorí Prílohu č. 4 výzvy.
Množstvá v Prílohe č. 4 sú predpokladané za obdobie 1 mesiaca účinnosti Rámcovej dohody a môžu byť znížené alebo zvýšené.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo a sortiment tovaru v priebehu platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
Podrobnosti sú uvedené vo výzve.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 Úradu pre verejné
obstarávanie s využitím jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese : https://www.uvo.gov.sk/portal-systemuevo-5f5.html.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
168
Koncesné obstarávania
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
6076/2022/SÚCTt
Oznámenia detailne
[6076/2022/SÚCTt] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho