Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávok osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre zamestnancov verejného obstarávateľa na ochranu pred existujúcimi nebezpečenstvami vyplývajúcimi z pracovného procesu. OOPP určené na ochranu bezpečnosti a zdravia zamestnanca, sú na ochranu hlavy, sluchu, zraku, dýchacích orgánov, dolných a horných končatín a ochranu celého tela. Technická špecifikácia jednotlivých OOPP vychádza z požiadaviek a ustanovení Nariadenia vlády SR č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov a príslušných legislatívnych noriem a STN. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri jednotlivých OOPP umiestnenie stálofarebného a neodstrániteľného loga. Ďalšie špecifiká (veľkosť, farba) budú poskytnuté dodávateľovi pri jednotlivých čiastkových objednávkach.
V prípade, že bude opis predmetu zákazky odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové špecifikácie, tepelnú a chemickú odolnosť, požiarne, hygienické, konštrukčné a farebné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v opise predmetu zákazky. Predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. V prípade uvedenia konkrétnych značiek tovarov, materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj tovar/materiály/výrobky lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke.
Bližšie vymedzenie predmetu zákazky je v Prílohe č. 1 tejto Výzvy Technická špecifikácia.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE.
2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej
časti systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ
umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
3. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
4. Ponuky budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložené do
systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky do predmetnej zákazky znáša uchádzač bez
akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
7. V ponúknutej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých
súvisiacich služieb v súlade so súťažnými podkladmi a ich prílohami.
12. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané
na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
143
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
79-2022
Oznámenia detailne
[79-2022] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho