443595 - Nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní
Detaily
ID zákazky
443595
Názov
Nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní
Referenčné číslo
58/ZsNH/2022
ID obstarávateľa
18008
Hlavný kód CPV
30125100-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
99 035,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 7. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:31
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu
IČO
50349287
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Branislav Hudec
Kontaktný email
 branislav.hudecvicepremier.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220928102
Rozširujúce info
Popis zákazky
Nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu za účelom zabezpečenia kontinuálneho chodu tlačiarenských zariadení. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky.
Doplňujúce informácie
Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy. Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie tejto Výzvy prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1) ak je to relevantné, doplnenej prílohy Podrobný opis predmetu zákazky a doplnenej a oprávnenou osobou podpísanej prílohy Návrh na plnenie kritéria. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. Výsledkom verejného obstarávania je Rámcová zmluva na nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní uzavretá podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len Obchodný zákonník) a podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní uzavretá na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Poskytovateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celú sumu maximálneho finančného objemu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, ak cena uvedená úspešným uchádzačom presiahne sumu 99 035,00 EUR bez DPH. Rámcová dohoda je zverejnená v profile verejného obstarávateľa. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.2 tejto Výzvy a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 152 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 58/ZsNH/2022
2024 158 PF-VYSLEDOK-1 -- 1/2024/PLZ
Oznámenia detailne
[58/ZsNH/2022] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
58/ZsNH/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
443595
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
152
[1/2024/PLZ]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2024/PLZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 8. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
443595
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
158