443617 - Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska na Železničnej ulici v meste Krupina
Detaily
ID zákazky
443617
Názov
Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska na Železničnej ulici v meste Krupina
Referenčné číslo
1946/2022
ID obstarávateľa
5324
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
196 347,90
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 7. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:31
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Krupina
IČO
00320056
Mesto
Krupina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Martin Križan
Kontaktný email
 martin.krizankrupina.sk
Kontaktný telefón
 +421 455550333
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom revitalizácie medziblokových priestorov je zveľadenie spoločného priestoru, zvýšenie jeho estetických a kultúrno-spoločenských hodnôt obnovou priestoru pre odpočinok a relax, obnovou verejnej zelene, obnovou mestského a parkového mobiliáru, rekonštrukciou a obnovou chodníkov a trás pre peších, obnovou detských ihrísk spĺňajúcich súčasné bezpečnostné štandardy v zmysle platných legislatívnych predpisov a noriem. Cieľom je tiež integrácia moderných technológií a rozšírenie možností konektivity pri vonkajších voľnočasových aktivitách. V riešenom území bude zabezpečená obnova zelene formou rekultivácie pôvodných zatrávnených plôch, zakladaním nových trávnikov výsevom alebo hydroosevom a to plôch dotknutých výstavbou navrhovaných prvkov v prostredí prípadne v mieste odstránených pôvodných spevnených plôch, výsadbou novej stromovej zelene, okrasných živých plotov, trvaliek a tráv. Obnova detského ihriska je situovaná na pôvodných plochách detského ihriska, bude funkčne rozdelená na dve časti a to pre deti od 2 do 5 rokov a staršie deti od 5 do 12 rokov. Dôvodom obnovy detského ihriska je tiež stále rastúci dopyt po zariadeniach pre rozvoj pohybových schopností detí a vytvorení miest pre ich hru, ktoré v meste často absentujú a tiež dopyt po plochách pre relax a oddych. Zároveň je cieľom zvýšenie bezpečnosti detských ihrísk použitím súčasne certifikovaných herných prvkov a zostáv vrátane príslušných bezpečnostných dopadových plôch v súlade súčasných bezpečnostných štandardov a platných legislatívnych predpisov a noriem.
Doplňujúce informácie
1. Všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného obstarávateľa. 2. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. 4. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm.g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. 7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. 8. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 9. Verejné obstarávanie nie je zelené, zamerané na sociálne aspekty ani na obstaranie inovácií.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 151 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 1946/2022
Oznámenia detailne
[1946/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1946/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
443617
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
151