1. Identifikácia obstarávateľa :
Názov obstarávateľa: Obec Dolná Krupá
Sídlo: Obecný úrad Dolná Krupá, Nám. L. van Beethovena 139/1, 919 65 Dolná Krupá , SK Štatutárny zástupca: Mgr. Marek Dekan, starosta obce
IČO: 00312398
IČ DPH: neplatca DPH
Kontaktná osoba:
meno: Mgr. Marek Dekan telefón: +421 905 594 439 e-mail: starosta@dolnakrupa.sk
2.Predmet zákazky:
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovarov v zmysle jednotlivých položiek zadania. Na uvedenú akciu bude obec predkladať žiadosť o NFP pod názvom - Technické vybavenie zberného dvora
Predmetomzákazkyjedodanie traktora,akomotorovéhovozidlaslúžiacehonaťahanie,nesenie,tlačenieapohon poľnohospodárskych a iných strojov. Je určený na prácu a dopravu najmä v poľnohospodárstve alebo inom nerovnom alebo nespevnenom teréne. Traktor a podobné stroje sa používajú aj v iných odvetviach, napríklad pri údržbe miestnych komunikácii, verejných priestranstiev a podobne.
Predmetom zákazky je aj dodávka príslušenstva, ktoré tvorí čelný nakladač, ramenový hákový nosič, traktorová vlečka a vidly s pridržiavačom. Predmetné technické vybavenie bude v obci Dolná Krupá využívané na Zbernom dvore v obci Dolná Krupá zriadenom v r. 2021, ako nevyhnutná manipulačná technika a zariadenie na podporu triedeného zberu. Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
3. Variantné riešenie : Neumožňuje sa.
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
kód CPV 16700000-2 traktory (ťahače)
kód CPV 43313000-0 snehové pluhy a snehové frézy kód CPV 43250000-0 čelné lopatové nakladače
kód CPV 43262000-7 rýpacie mechanizmy
5. Miesto dodania predmetu zákazky : Obec Dolná Krupá
6. Termín dodania predmetu zákazky :
Realizácia do 30.11.2022
(OP KŽP - v prípade schválenia žiadosti o NFP) - OPKZP-PO1-SC111-2021-72
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovarov v zmysle jednotlivých položiek zadania. Požaduje sa dodanie tovarov vrátane dopravy, zaškolenia, všetkých potrebných dokumentov na riadne užívanie zariadenia (ak relevantné).
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cez systém EVO.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk : Do 30.11.2022
12. Možnosť delenia predmetu zákazky : Nie
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
150
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
1 / 2022
Oznámenia detailne
[1 / 2022] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho