Predmetom zákazky je zabezpečenie tlmočníckych a prekladateľských služieb. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie tlmočníckej techniky a súvisiacich tovarov a služieb. Tlmočnícke služby sa budú vykonávať ústne. Prekladateľské služby sa budú vykonávať v písomnej forme. Prekladateľské a tlmočnícke služby budú zabezpečené podľa povahy podujatia pre potreby verejného obstarávateľa.
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
2. Doplnenie bodu II.1.2 výzvy: 79540000 - 1 Tlmočnícke služby
3. V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie:
- príslušnú sadzbu DPH platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla ver. obstarávateľa (v súčasnosti sadzba vo výške 20% DPH) a súčasne na túto skutočnosť v ponuke upozorní,
- ako aj všetky poplatky a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača.
4. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade
uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti
podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov.
5. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
6. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk.
7. Hlavné miesto poskytnutia služieb: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava. V prípade tlmočenia bude o mieste a čase tlmočenia verejný obstarávateľ informovať poskytovateľa služieb s primeraným časovým predstihom (minimálne 24 hodín) tak, aby sa tlmočník mohol včas pripraviť na tlmočnícku akciu.
8. Výsledok verejného obstarávania: Rámcová dohoda uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona o verejnom
obstarávaní a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Predložením
ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.4 tejto výzvy na predkladanie ponúk a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky.
9. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry poskytovateľa služby, lehota splatnosti faktúry do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu plnenia.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Najnižšia cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť.
11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO.
12. Informácia, či sa použije elektronická aukcia: Nie
13. Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v časti Dokumenty zákazky, Druh dokumentu: súťažné
podklady. Ide o:
Pr. č. 1 - Opis predmetu zákazky
Pr. č. 2 - Návrh na plnenie kritéria
Pr. č. 3 - Cenník poskytovaných služieb
Pr. č. 4 - Rámcová dohoda
14. Ponuka uchádzača musí obsahovať:
a) Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti (ak je relevantné)
b) Doplnený a štatutárom podpísaný Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk)
c) Doplnený a štatutárom podpísaný Cenník poskytovaných služieb (príloha č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk)
15. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je obstaranie inovácii a nie je zelené verejné
obstarávanie.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
169
Výzvy na predkladanie ponúk
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)
2/2022
Oznámenia detailne
[2/2022] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)