443827 - Prekladateľské a tlmočnícke služby pre MŽP SR
Detaily
ID zákazky
443827
Názov
Prekladateľské a tlmočnícke služby pre MŽP SR
Referenčné číslo
2/2022
ID obstarávateľa
11716
Hlavný kód CPV
79530000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
32 130,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 8. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
IČO
42181810
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Martina Lojdlová
Kontaktný email
 martina.lojdlovaenviro.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 259562184
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie tlmočníckych a prekladateľských služieb. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie tlmočníckej techniky a súvisiacich tovarov a služieb. Tlmočnícke služby sa budú vykonávať ústne. Prekladateľské služby sa budú vykonávať v písomnej forme. Prekladateľské a tlmočnícke služby budú zabezpečené podľa povahy podujatia pre potreby verejného obstarávateľa.
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2. Doplnenie bodu II.1.2 výzvy: 79540000 - 1 Tlmočnícke služby 3. V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie: - príslušnú sadzbu DPH platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla ver. obstarávateľa (v súčasnosti sadzba vo výške 20% DPH) a súčasne na túto skutočnosť v ponuke upozorní, - ako aj všetky poplatky a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača. 4. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. 5. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 6. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. 7. Hlavné miesto poskytnutia služieb: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava. V prípade tlmočenia bude o mieste a čase tlmočenia verejný obstarávateľ informovať poskytovateľa služieb s primeraným časovým predstihom (minimálne 24 hodín) tak, aby sa tlmočník mohol včas pripraviť na tlmočnícku akciu. 8. Výsledok verejného obstarávania: Rámcová dohoda uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.4 tejto výzvy na predkladanie ponúk a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky. 9. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry poskytovateľa služby, lehota splatnosti faktúry do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu plnenia. 10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. 11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 12. Informácia, či sa použije elektronická aukcia: Nie 13. Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v časti Dokumenty zákazky, Druh dokumentu: súťažné podklady. Ide o: Pr. č. 1 - Opis predmetu zákazky Pr. č. 2 - Návrh na plnenie kritéria Pr. č. 3 - Cenník poskytovaných služieb Pr. č. 4 - Rámcová dohoda 14. Ponuka uchádzača musí obsahovať: a) Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti (ak je relevantné) b) Doplnený a štatutárom podpísaný Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk) c) Doplnený a štatutárom podpísaný Cenník poskytovaných služieb (príloha č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk) 15. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je obstaranie inovácii a nie je zelené verejné obstarávanie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 169 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce) 2/2022
Oznámenia detailne
[2/2022] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYP
ID zákazky
443827
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
169