444384 - Príprava, dovoz a výdaj stravy pre žiakov Strednej odbornej školy a žiakov školského internátu pri SOŠ, Jesenského 903, 980 61 Tisovec
Detaily
ID zákazky
444384
Názov
Príprava, dovoz a výdaj stravy pre žiakov Strednej odbornej školy a žiakov školského internátu pri SOŠ, Jesenského 903, 980 61 Tisovec
Referenčné číslo
ID 3294/2022
ID obstarávateľa
462
Hlavný kód CPV
55524000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
319 397,70
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 7. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:32
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola
IČO
00161632
Mesto
Tisovec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Beáta Fulnečková
Kontaktný email
 beata.fulneckovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 949014600
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby, konkrétne ide o zabezpečenie prípravy, dovozu a výdaja stravy (raňajky, obedy ,večere) pre žiakov SOŠ Tisovec, žiakov školského internátu pri SOŠ Tisovec a zamestnancov SOŠ Tisovec. Prípravu, dovoz a výdaj stravy je potrebné zabezpečovať DENNE, okrem víkendov, sviatkov a školských prázdnin. Hodnota stravnej jednotky (SJ) musí byť maximálne vo výške 8,10 EUR s DPH na celý deň, t.j. spolu raňajky, obed, večera. Hodnota stravnej jednotky zahŕňa náklady na suroviny a náklady na prípravu, dovoz a výdaj stravy. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Rámcovej dohody o príprave, dovoze a výdaji stravy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Rámcová dohoda bude uzavretá v súlade s príslušnými ustanoveniami v zmysle § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách tejto Výzvy. Konkrétne v Prílohe č.1 Výzvy Návrh rámcovej dohody.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 2.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 3.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 117 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk, verejný obstarávateľ informuje, že otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v ODD. IV. POSTUP, konkrétne v ods. IV..2) Lehota na predkladanie ponúk tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 157 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk ID 3294/2022
Oznámenia detailne
[ID 3294/2022] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 3294/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 7. 2022
ID obstarávateľa
462
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
444384
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
157