444795 - Rozvoj governance na úrovne IKB
Detaily
ID zákazky
444795
Názov
Rozvoj governance na úrovne IKB
Referenčné číslo
A/2022DE10/9
ID obstarávateľa
2305
Hlavný kód CPV
72000000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
108 900,80
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 12. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:46
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
IČO
30416094
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Viera Holecová
Kontaktný email
 viera.holecovamindop.sk
Kontaktný telefón
 +421 259494429
Rozširujúce info
Popis zákazky
Časť I Názov zákazky: Rozvoj governance a úrovne IKB MDV SR: Implementácia organizačných opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti V rámci implementácie organizačných opatrení v súlade so zákonom č.69/2018 Z.z. o kybernetickej bezpečnosti požaduje MDV SR zabezpečenie vytvorenia interných smerníc ako i súvisiacej dokumentácie v rozsahu nasledovnej dokumentácie: Klasifikácia informácií a kategorizácia sietí a informačných systémov, Smernica výkonu analýzy rizík a analýzy dopadov (AR/BIA), Smernica o bezpečnej prevádzke IS a sietí, Politika BCM vrátane stratégie obnovy a návrh pred-vyplnenej šablóny pre BCP a DRP, Smernica pre bezpečný vývoj a údržbu aplikácií a IS (Secure Software Development Life Cycle - SSDLC) a návrh bezpečnostných požiadaviek pre aplikácie podľa klasifikačných stupňov, Návrh katalógu rizík a spôsobov ich riadenia, Podpora pri definovaní plánu stratégie obnovy pre jednotlivé IS a pri definovaní BCP a DRP. Časť II Názov zákazky: Rozvoj governance a úrovne IKB MDV SR: SW platforma pre riadenie kybernetickej bezpečnosti MDV SR Predmetom zákazky je SW platformy pre riadenie kybernetickej bezpečnosti MDV SR je produkt a implementačné práce, pričom cieľom je dodržiavanie kritérií viacerých oblastí definovaných v opise predmetu zákazky, konkrétne: -A) produkt Softvérová platforma (znalostný modulový softvér) plnenie legislatívnych kritérií, funkčných a licenčných kritérií a plnenie systémových kritérií B) Implementačné práce jedná sa o implementáciu v prostredí zákazníka, základné nastavenie a sprevádzkovanie v IT prostredí objednávateľa vrátane technickej podpory pri inštalácii, naplnenie softvérovej aplikácie a podpora pri napĺňaní ďalších dát, Vykonanie analýzy rizík a ďalších činností opísaných v opise predmetu zákazky súvisiacich s implementačnými prácami Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa ustanovenia § 52 ZoVO. Umožňuje sa účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (EVO verzia 18.0) - https://eplatforma.vlada.gov.sk/ . 2.Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača (Z/U), zverejnenej na stránke portálu EVO https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia. 3.Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby si záujemca vytvoril účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO)https://www.uvo.gov.sk/registracia. V prípade,ak hospodársky subjekt, za ktorého záujemca predkladá dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné subjekt po prihlásení do IS ÚVO zaregistrovať https://eplatforma.vlada.gov.sk/ . 4.Súťažné podklady sú prístupné v profile VO a v EVO (verzia 18.0). Z/U má priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a preto VO nebude poskytovať súťažné podklady v listinnej podobe. 5.Vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO verzia 18.0. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 6.EK môže prebiehať aj cez iné informačné systémy alebo podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov do elektronickej schránky uchádzača. 7.V prípade otázok týkajúcich sa systému EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO verzia 18.0 elektronicky na e-mailovej adrese helpdesk eplatforma@vlada.gov.sk prípadne telefonicky počas pracovných dní v čase od 08:00 do 16:00 hod.na + 421 2 02 209 25 100. 8.VO odporúča Z/U sledovať aktualizované informácie týkajúce sa systému EVO na webovom sídle ÚV (príručky Z/U, videonávody, a pod.). 9.VO upozorňuje Z/U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom modernizovaného systému EVO verzia 18.0. 10. V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e- Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. 11. Z/U môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené VO Jednotným európskym dokumentom - JED v zmysle § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ZVO. JED je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/ jednotny-europsky-dokument-605.html, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené VO a poskytne VO na požiadanie doklady, ktoré JEDom nahradil. 12. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED v časti IV JED môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV JED. 13. V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 14. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania Z/U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušajúcu hospodársku súťaž - podľa § 40 ods. 8 ZVO. 15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak ponuka s najnižšou cenou presiahne PHZ. 16. Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO. 17. Obstarávanie sa netýka zeleného VO, obstarávania inovácií ani sociálnych aspektov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Časť I Implementácia organizačných opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti 68 760,80 EUR Počítačové podporné služby
2 Časť II Rozvoj governance a úrovne IKB MDV SR: SW platforma pre riadenie kybernetickej bezpečnosti MDV SR 40 140,00 EUR Počítačové podporné služby
Položky detailne
[1] Časť I Implementácia organizačných opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti
  68 760,80 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo dopravy a výstavby SR, Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
68 760,80
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
444795
Názov položky
Časť I Implementácia organizačných opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti
Kód CPV
72610000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Počítačové podporné služby
[2] Časť II Rozvoj governance a úrovne IKB MDV SR: SW platforma pre riadenie kybernetickej bezpečnosti MDV SR
  40 140,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo dopravy a výstavby SR, Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
40 140,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
444795
Názov položky
Časť II Rozvoj governance a úrovne IKB MDV SR: SW platforma pre riadenie kybernetickej bezpečnosti MDV SR
Kód CPV
72610000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Počítačové podporné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 248 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky A/2022/DE10/9
2023 74 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk A/2022DE10/9
Oznámenia detailne
[A/2022/DE10/9] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
A/2022/DE10/9
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
444795
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
248
[A/2022DE10/9] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
A/2022DE10/9
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
444795
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
74