Dodanie mobiliáru pre Mestskú časť Bratislava-Rusovce a dodávka a osadenie bočného oplotenia a vstupnej brány s logom do NKP Dom s hypocaustom.
Doplňujúce informácie
Zoznam lokalít, kde majú byť inštalované informačné tabule, informačné panely, vlajky, svetelné infotabuľky, smerovníky a texty, ktoré tam majú byť uvedené, budú úspešnému uchádzačovi odovzdané pri podpise zmluvy.
Zároveň bude úspešnému uchádzačovi odovzdaný pri podpise zmluvy zoznam lokalít, kde budú inštalované cyklostojany a odpadkové koše.
Úspešný uchádzač má povinnosť pri odovzdaní tovaru predložiť statický posudok drevenej BSH konštrukcie infostromov a konštrukčnú správu k elektroinštalácii.
Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.uvo.gov.sk).
Podklady k verejnému obstarávaniu sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke.
Poskytovanie vysvetlení, oznámení, zaslanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO VER. 18.0 (ďalej len EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, teda v súlade s § 20 ZVO.
Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Postup pri komunikácii vrátane poskytnutia vysvetlenia a predloženia ponuky je podrobnejšie uvedený v prílohe č. 5 (Inštrukcie k verejnému obstarávaniu).
Ponuka musí byť vyhotovená a predložená v elektronickej forme. Elektronická ponuka, musí byť vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s požiadavkami podľa podkladov.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači predložili svoje ponuky v systéme EVO nasledovne:
- Vložené doklady a dokumenty, u ktorých sa vyžaduje podpis, budú podpísané na originálne vyhotovenom dokumente a následne naskenované a takto vložené do systému.
- Uchádzač predloží dokumenty a súbory vo formátoch v zmysle Vyhlášky č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy.
Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena vrátane DPH za celý predmet zákazky. Pod celkovou cenou sa rozumie súčet všetkých položiek, z ktorých celková cena pozostáva.
Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý predloží najnižšiu cenu.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
170
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Rus/01
Oznámenia detailne
[Rus/01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky