445111 - Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Banskobystrického samosprávneho kraja
Detaily
ID zákazky
445111
Názov
Poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Banskobystrického samosprávneho kraja
Referenčné číslo
09615/2022/ODDVO
ID obstarávateľa
3406
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
92 166,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 8. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:33
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO
37828100
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Beáta Fulnečková
Kontaktný email
 beata.fulneckovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 949014600
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Banskobystrického samosprávneho kraja na 12 mesiacov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky. Predmetom zákazky je vykonávanie a zabezpečovanie údržby a rozvoj informačného systému elektronickej registratúry na platforme Fabasoft pre verejného obstarávateľa, a to ako služby poskytované mesačne a ako služby poskytované na základe objednávky. Konkrétne ide o tieto poskytované služby v rozsahu: a) Služby servisnej podpory; b) Odstraňovanie kritických a nekritických incidentov; c) Profylaktické činnosti; d) Ročná aktualizácia softvérových licencií SW platformy použitej v IS ASR (Fabasoft); e) Rozvoj automatizovanej správy registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách tejto Výzvy. Konkrétne v Prílohe č.1 Výzvy Návrh servisnej zmluvy na poskytnutie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry.
Doplňujúce informácie
1.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 2.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 3.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 117 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk, verejný obstarávateľ informuje, že otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v ODD. IV. POSTUP, konkrétne v ods. IV.2) Lehota na predkladanie ponúk tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 164 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) 09615/2022/ODDVO
Oznámenia detailne
[09615/2022/ODDVO] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09615/2022/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
445111
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
164