445143 - Férová škola – prístrojové vybavenie
Detaily
ID zákazky
445143
Názov
Férová škola – prístrojové vybavenie
Referenčné číslo
68/R/2022
ID obstarávateľa
1334
Hlavný kód CPV
38000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
97 307,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 8. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná zdravotnícka škola
IČO
00607371
Mesto
Trnava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Stanislav Rízek
Kontaktný email
 rizekexterneobstaravanie.sk
Kontaktný telefón
 +421 911733111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je technického vybavenia a zariadení na realizáciu odborného vyučovania a odbornej praxi v oblasti zdravotníctva. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 3. V prípade, ak v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. 4. V súlade s novelizáciou ZOVO platnou od 31.03.2022 komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou elektronickej komunikácie v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v elektronickej platforme systému EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie /písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom v systéme EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému. 5.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. 6. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, technickej alebo odbornej spôsobilosti, stačí preukázať v príslušnej časti IV. Podmienky účasti, označením áno alebo nie pre globálny údaj . Formulár JED a manuál k vyplneniu je k dispozícii na stránke UVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotnyeuropskydokument- 604.html.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 165 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky 68/R/2022
Oznámenia detailne
[68/R/2022] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
68/R/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
445143
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
165