445282 - Oprava sociálnych zariadení a zázemia v dielni – Spišská Nová Ves
Detaily
ID zákazky
445282
Názov
Oprava sociálnych zariadení a zázemia v dielni – Spišská Nová Ves
Referenčné číslo
174
ID obstarávateľa
8746
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
45 419,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 8. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
IČO
35555777
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Katarína Kabošová
Kontaktný email
 katarina.kabosovascksk.sk
Kontaktný telefón
 +421 557860041
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác oprava sociálnych zariadení a zázemia (šatne, WC, kuchyňa) v dielni na stredisku Spišská Nová Ves t. j.: -vysekanie a vyspravenie omietok, -oprava zárubní (vybrúsenie, zhotovenie náteru), -výmena dverí s príslušenstvom, -realizácia umývateľného sokla, hygienického náteru stien a stropov, -realizácia novej keramickej dlažby, -výmena zariaďovacích predmetov , -demontáž a montáž okien s príslušenstvom Verejný obstarávateľ/objednávateľ požaduje uchádzačom/zhotoviteľom zabezpečiť: realizáciu stavebných prác obstaranie, dopravu, skladovanie a manipuláciu s materiálom, výrobkami, zariadeniami a konštrukciami potrebnými a určenými na zhotovenie diela dopravu, manipuláciu zdemontovaných materiálov, vybúranej stavebnej sute a stavebných hmôt, vrátane ich uloženia na riadenú skládku a poplatku za uskladnenie, vykonanie predpísaných skúšok, revízií a meraní a obstaranie protokolov o ich vykonaní, obstaranie dokladov, preukazujúcich kvalitatívne vlastnosti do diela zabudovaných materiálov, výrobkov, zariadení a konštrukcií podľa príslušných právnych noriem, technických noriem a iných technických predpisov priebežné sledovanie a zaznamenávanie priebehu realizácie prác, počas celej doby realizácie diela, v podobe fotodokumentácie, v kvalite vhodnej na prezentačné účely (pred realizáciou stavebných prác, počas a po realizácii) odovzdanie kompletnej dokumentácie potrebnej k odovzdaniu stavby, vedenie stavebného denníka podľa platných predpisov, obstaranie dokladov o materiáloch, výrobkoch, zariadeniach a konštrukciách zabudovaných do diela a použitých v rámci zhotovovania diela ako jeho súčasť zhotoviteľ zabezpečí na vlastné náklady zriadenie, prevádzku a odstránenie zariadenia staveniska, udržiavanie poriadku a čistoty na stavenisku, v jeho okolí a na prístupových komunikáciách, zhotoviteľ zabezpečí stálu prítomnosť oprávnenej osoby (stavbyvedúceho) na stavbe zhotoviteľ dodrží a zapracuje podmienky vyplývajúce z platných STN, STN EN, v súlade s technickými predpismi (TP), technicko-kvalitatívnymi podmienkami (TKP)
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://scksk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 3.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať fyzickú obhliadku skutočného stavu za účasti zodpovedného zamestnanca verejného obstarávateľa, za účelom zistenia a posúdenia jeho aktuálneho stavu, čo má zásadný vplyv na vypracovanie ponuky. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 1000,- EUR (slovom: tisíc eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 16. Zábezpeka Výzvy na predloženie ponuky. 6. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 167 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 5080
2023 29 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 5080/2022
Oznámenia detailne
[5080] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
5080
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
445282
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
167
[5080/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
5080/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
445282
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
29