445358 - Technické zabezpečenie sociálneho podniku Bošáca
Detaily
ID zákazky
445358
Názov
Technické zabezpečenie sociálneho podniku Bošáca
Referenčné číslo
1 / 2022
ID obstarávateľa
21368
Hlavný kód CPV
43000000-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
113 982,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 8. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Sociálny podnik Bošáca o.z.
IČO
53114001
Mesto
Bošáca
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PaedDr. Daniel Bradáč
Kontaktný email
 starostabosaca.sk
Kontaktný telefón
 +421 327781129
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovarov v zmysle jednotlivých položiek zadania resp. v zmysle priložených dokumentov - vrátane dopravy a zaškolenia. Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. Projekt je financovaný: z dotačných zdrojov - Investičná pomoc pre sociálne podniky nenávratná zložka - Opatrenie č. 4 podľa § 54 ods. 1 písm. a) zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa § 17 a § 25 ods. 4 zákona č. 112/2018 Z. z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Operačný program - Ľudské zdroje - Investičná pomoc pre sociálne podniky nenávratná zložka - Kód ITMS2014+ : 312031AIM6 Spoločný slovník obstarávania (CPV) : 43414000-8 Drviče 43262000-7 Rýpacie mechanizmy Miesto dodania predmetu zákazky : Obec Bošáca Termín dodania predmetu zákazky : Do 3 mesiacov od uzavretia kúpno-predajnej zmluvy Súčasťou predmetu zákazky je aj: - doprava na miesto určenia - školenie - /ak relevantné/ požaduje sa dodať min. 2 kľúče, technický preukaz a doklady potrebné k prihláseniu vozidla, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku podľa všeobecne záväzných predpisov noriem, platných v čase dodania tovaru (servisná knižka, osvedčenie o evidencii vozidla). Predložením ponuky sa uchádzač zaväzuje zabezpečiť záručný servis, pričom poskytnutá záruka je minimálne 12 mesiacov Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom. - Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO. Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení: navrhovaná zmluvná cena bez DPH, výška a sadzba DPH, navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní. - Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky. - Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke. Lehota viazanosti ponúk : Do 30.9.2022 Možnosť delenia predmetu zákazky : Nie Variantné riešenie : Neumožňuje sa. Predpokladaná hodnota zákazky : 113982,00 EUR bez DPH Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi. Dodávateľ bude fakturovať celý predmet zákazky v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Objednávateľovi. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky. Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
Doplňujúce informácie
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky: Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Obsah ponuky: A) Technikcý list k predmetu obstarávaia - báger + drvič B) Vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom - návrh kúpnej zmuvy - vzor dostupný v prílohe - scan do ponuky C) Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe) - vyplnené a potvrdené štatutárnym zástupcom - scan do ponuky D) Vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom - návrh na plnenie kriterií - vzor dostupný v prílohe - scan do ponuky E) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak: - sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať. - najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených. - zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania : Kúpnopredajná zmluva. V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa - Predavajúceho.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 167 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 1 / 2022
Oznámenia detailne
[1 / 2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1 / 2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
445358
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
167