446149 - Komplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví
Detaily
ID zákazky
446149
Názov
Komplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví
Referenčné číslo
KIS_2022
ID obstarávateľa
3493
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
3 504 807,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 9. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:38
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví
IČO
36069841
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Tomáš Cholasta
Kontaktný email
 tenderp-m.sk
Kontaktný telefón
 +421 254653904
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia ISVS Dátová a analytická platforma v prostredí regulácie sieťových odvetví a ISVS Agendový informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie). Komplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne (Európska únia, Slovenská republika) a procesné zmeny, súvisiace so zákonnými povinnosťami a úlohami ÚRSO pri výkone nestrannej a nezávislej cenovej regulácie z pozície národného regulátora sieťových odvetví využitím: Dátovej a analytickej platformy v prostredí regulácie sieťových odvetví, umožňujúcej efektívne viacúrovňové spracovanie údajov, zameranej na: kontrolu oprávnenosti poberania finančnej podpory pre výrobcov elektriny z obnoviteľných zdrojov, vyplývajúcej zo zákona č. 277/2020 Z. z., ktorým sa zmenil a doplnil zákon č. 309/ 2009 Z. z., s cieľom odstrániť enormnú administratívnu záťaž prostredníctvom automatizácie tohto procesu. prípravu relevantných dátových podkladov pre ochranu zraniteľných odberateľov a odberateľov, spĺňajúcich podmienky energetickej chudoby, v súlade s koncepciou v zmysle zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach. Agendového informačného systému v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie), zameraného na: digitalizáciu a zefektívnenie komunikácie ÚRSO s regulovanými subjektami. Regulované subjekty sú povinné poskytovať ÚRSO veľké množstvo údajov, zároveň podávajú na ÚRSO podnety a žiadosti. V súčasnosti táto komunikácia prebieha prevažne v papierovej forme. prípravu personalizovaného komunikačného kanála pre regulovaný subjekt, ktorý bude centrálnym komunikačným bodom pre všetky komunikačné aktivity, vrátane histórie komunikácie s ÚRSO. možnosť zasielať povinné podania regulovanými subjektami v digitálnej forme tak, aby strojovo čitateľné dáta mohli byť spracovávané bez konverzných medzikrokov z papierových alebo strojovo priamo nespracovateľných štruktúr. zníženie chybovosti a zefektívnenie správnych procesov. Správne procesy prebiehajú v izolovaných legacy implementáciách neprepojených aplikácií, prípadne v papierovej forme. Tento stav nevykazuje znaky optimálnosti v rámci transparentnosti a kontroly procesov. Zavedením IT podpory procesného riadenia a digitalizácie ÚRSO bude zabezpečené zefektívnenie a skvalitnenie správnych procesov v kompetencii ÚRSO. skvalitnenie komunikácie s verejnosťou formou modernizácie komunikačného portálu ÚRSO tak, aby sa zvýšila prehľadnosť a orientácia verejnosti v materiáloch, zverejňovaných ÚRSO. digitalizáciu a zefektívnenie vnútorných agendových procesov ÚRSO, s cieľom znížiť náročnosť vnútornej administratívy ÚRSO, spojenej s realizáciou povinností, definovaných všeobecne záväznými predpismi, ktoré sú v aktuálnej dobe zaťažené okrem iného aj neautomatizovanými, manuálne vykonávanými transformačno-digitalizačnými úlohami, ktoré môžu objektívne viesť k chybám a znižovaniu kvality výkonu agendy ÚRSO. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 110 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 20. 2.Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0 a využitím všetkých jeho funkcionalít. 3.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. 4.Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5.Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. 6.Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 8.Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. 9.Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §66, ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. superreverz). 10.Ďalšie podrobnosti o podmienkach tejto súťaže sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 3 504 807,50 EUR Služby na vývoj softvéru pre konkrétne odvetvie
Položky detailne
[1]
  3 504 807,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví Tomášikova 28/C 821 01 Bratislava 3
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
3 504 807,50
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
446149
Názov položky
--
Kód CPV
72212100-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
72
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na vývoj softvéru pre konkrétne odvetvie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 183 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží KIS_2022
2023 90 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky KIS_2022
Oznámenia detailne
[KIS_2022] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
KIS_2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 8. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
446149
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
183
[KIS_2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
KIS_2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 5. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
446149
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
90