446539 - Komunitné centrum – Obec Jelka_Dostavba
Detaily
ID zákazky
446539
Názov
Komunitné centrum – Obec Jelka_Dostavba
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4236
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
305 012,88
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 9. 2022 12:30
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:37
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Jelka
IČO
00306011
Mesto
Jelka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Lucia Švecová
Kontaktný email
 jamsro001gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 915274799
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dobudovanie novostavby komunitného centra v Obci Jelka v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie: 01Architektúra -stavebná časť ,statika 02Zdravotechnika 03Ústredné vykurovanie 04Elektroinštalácia 05Fotovoltalická elektráreň 06Vzduchotechnika 07Štrukturovaná kabeláž +kamera +WIFI 08Doprava 09SO-02 Oplotenie 10Vonkajší vodovod 11Vonkajšia kanalizácia Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách súťažných podkladov: Projektová dokumentácia a Zadanie
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné. V prípade otvárania ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Bližšie informácie sú definované v bode 23. súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
A. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 7.000,00 Eur. Viď bližšie bod 15. súťažných podkladov. B. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu komplexnej výstavby komunitného centra, čo by pri rozdelení mohlo spôsobiť zbytočné predraženie prác ako aj výrazné problémy s realizáciou, najmä pri aplikovaní iných technologických postupov a inom harmonograme rôznych zhotoviteľov prác C. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty s ohľadom na zmluvné podmienky plnenia. D. Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom elektronického systému Josephine. Bližšie informácie v súťažných podkladoch, zverejnených na predmetnom linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/29944/summary Pre obmedzený počet znakov v bode III.2.2) Podmienky vykonania zákazky tieto podmienky uvádzame nižšie: 1.V súlade s článkom 8, bod 11, 12 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch s uvedením podielu plnenia, navrhovaných subdodávateľov, a predmety subdodávok, ako aj údaje o osobách oprávnených konať za subdodávateľa v rozsahu meno, priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia, a uvedené údaje doplniť do Prílohy č. 2 tejto Zmluvy najneskôr pri podpise tejto zmluvy. Zhotoviteľ je zároveň povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy s novým subdodávateľom predložiť objednávateľovi aktualizované znenie Prílohy č. 2 tejto Zmluvy. 2.V súlade s článkom 8, bod 13 zmluvy: Zhotoviteľ aj subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania tejto zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. (Viď výklad zákona o registri partnerov verejného sektora: https://www.justice.gov.sk/sluzby/register-partnerov-verejneho-sektora/casto-kladene-otazky-rpvs/. Subdodávateľ sa do registra partnerov verejného sektora zapíše len v prípade, ak rovnako ako partner prekročí finančné limity uvedené v § 2 ods. 2 zákona, t. j. 100.000 EUR jednorazovo a 250.000 EUR v úhrne v rámci kalendárneho roka.) 3.V súlade s článkom 8, bod 36 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný, na účely efektívneho plnenia projektu, na plnenie zmluvy vytvoriť minimálne 5 pracovných miest miesta pre MRK, a teda zamestnať minimálne 5 osôb počas doby realizácie stavebných prác, a to využitím všetkých prostriedkov, ktoré mu na to právny poriadok SR poskytuje. Uvedené osoby musia patriť k marginalizovanej rómskej komunite a zároveň byť nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 4.V súlade s článkom 9, bod 5 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku oprávnenými osobami poskytovateľa nenávratného finančného príspevku a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 5.V súlade s článkom 19, bod 1,2 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný preukázať garanciu na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len garancia) vo výške 10 000 €. Zhotoviteľ môže zložiť garanciu podľa bodu 1 na účet objednávateľa alebo predložiť bankovú záruku, príp. záruku poistenia a doklad o splnení predmetnej povinnosti predloží vo forme overenej kópie do 7 kalendárnych dní od prevzatia staveniska.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 305 012,88 EUR Vodovodné potrubia
Položky detailne
[1]
  305 012,88 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom plnenia predmetu zákazky sú pozemky v správe verejného obstarávateľa nachádzajúce sa na parcele č. 1174/38 a 1174/41
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
305 012,88
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
446539
Názov položky
--
Kód CPV
44161200-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
10
Názov kritéria
--
CPV kód
Vodovodné potrubia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 181 podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby) KC_dostavba
2022 243 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky KC_dostavba
2024 65 PF-ZMENA -- 25263/2022
Oznámenia detailne
[KC_dostavba] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
KC_dostavba
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 8. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
Kód podtypu oznámenia
WYS
ID zákazky
446539
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
181
[KC_dostavba] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
KC_dostavba
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
446539
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
243
[25263/2022]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-ZMENA
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Zmena zmluvy
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
25263/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 4. 2024
ID obstarávateľa
--
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
446539
Názov dokumentu
Oznámenie o zmene zmluvy
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
65