447414 - Centrum zdravotnej starostlivosti Turzovka – odstránenie havarijného stavu hygienických zariadení
Detaily
ID zákazky
447414
Názov
Centrum zdravotnej starostlivosti Turzovka – odstránenie havarijného stavu hygienických zariadení
Referenčné číslo
49_22
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
45215120-4
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
15 057,51
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
20. 9. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:40
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Lubelcová
Kontaktný email
 obstaravaniezilinskazupa.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032111 / 415032410
Rozširujúce info
Popis zákazky
Opis predmetu zákazky: Predmetom zákazky je kompletná oprava v rozsahu: demontáž všetkých zariaďovacích predmetov, odstránenie omietok, keramických obkladov a dlažieb až na murivo a betón, maľovanie zárubní a výmena dverí, kapotáž stúpačiek a rozvodov, odpadové potrubia, elektrika so svietidlami, ÚK s vykurovacím telesom (1 radiátor) a dodávka a montáž nových obkladov a dlažieb a nových zriaďovacích predmetov.
Doplňujúce informácie
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk - Najnižšia cena celkom v EUR s DPH za celý predmet obstarávania. 2. Spôsob predloženia ponuky: Ponuka sa predkladá tak, že uchádzač predloží: - Vyplnený návrh na plnenie kritérií (pdf) - Príloha 4 - Vyplnenú zmluvu o dielo (pdf) - Príloha 2 - Vyplnený výkaz výmer (xls) aj (pdf) - Príloha 3. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v bodoch III.1.1) a III.1.3) tejto výzvy. (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov) 3. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronického nástroja ihneď po vyhodnotení a s úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo. 3. Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky): Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu o dielo (Príloha č. 2 ). 4. Ďalšie informácie: - Zhotoviteľ zodpovedá za zabezpečenie ochrany zdravia na stavenisku a jeho okolí, ako aj ochranu životného prostredia, vrátane zabezpečenia odvozu a likvidácie odpadu. - Do ceny diela zahrnúť všetky náklady spojené s výkonom realizácie prác : ako napr. zariadenie staveniska, bezpečnostné opatrenia na stavenisku, prípadné vytýčenie IS, všetky potrebné bezpečnostné opatrenia, zabezpečenie ochranných odevov a predmetov, ... - Zhotoviteľ je povinný dodržať podmienky pre výstavbu stanovené v návrhu zmluvy o dielo. 5. Informácie o elektronickej aukcii: nepoužije sa elektronická aukcia. 6. Výsledok nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu. 7. Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk 8. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 9. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 11. Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZoVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 193 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 49_22
Oznámenia detailne
[49_22] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
49_22
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 9. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
447414
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
193