447676 - Modernizácia interiéru MTF STU Trnava – priestor coworking
Detaily
ID zákazky
447676
Názov
Modernizácia interiéru MTF STU Trnava – priestor coworking
Referenčné číslo
12170/2022
ID obstarávateľa
1030
Hlavný kód CPV
45214400-4
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
201 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 9. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:40
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
IČO
00397687
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Daniel Šiška
Kontaktný email
 daniel.siskastuba.sk
Kontaktný telefón
 +421 918646022
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto časti zákazky sú stavebné práce v budove Materiálovotechnologickej fakulty STU so sídlom v Trnave. Prvá časť riešených priestorov v súčasnosti zaberajúca chodbu a rozptylový oddychový priestor pred učebňami bude aj po rekonštrukcií slúžiť ako komunikačný ťah v budove s menšími plochami vyhradenými pre relax študentov a pedagógov. Priestor je v súčasnom stave v severnej časti vymedzený presklenými dvojkrídlovými dverami vedúcimi do vstupných vestibulov budovy, z južnej strany ústi do pokračujúcej vnútornej chodby budovy situovanej v strednom trakte dispozície. Pozdĺžne steny ohraničujúce tento priestor na jednej strane lemujú rad kancelárii a knižnicu, druhá strana je v kontakte s učebňami (posluchárňami) a exteriérom, do ktorého vedú dvojkrídlové presklené dvere v severo-západnom rohu miestnosti. Podlaha v miestnosti je v súčasnosti z PVC šedej farby, železobetónový strop je znížený osadenou sadrokartónovým podhľadom po celej ploche priestoru. Priestor je vykurovaný, pod oknami sú osadené radiátory. Osvetlenie je stropné zabudované (LED). Druhá časť modernizovaných priestorov v súčasnosti slúži ako knižnica pre študentov MTF a jej funkcia bude zachovaná aj v návrhu. Knižnica je v súčasnom stave obdĺžnikového pôdorysu, dverami je prepojená s chodbou. Podlahu má priestor z PVC, strop je železo-betónový monolitický s prisadenými stropnými svietidlami, ktoré majú viditeľné kabeláže. V miestnosti sú v súčasnosti vedené rozvody a zariadenia vnútorných silnoprúdových a slaboprúdových rozvodov, dažďovej a splaškovej kanalizácie vo vertikálnych šachtách pri stenách alebo stĺpoch, rozvody SV a TÚV a viditeľné zvislé rozvody vykurovania. Celková koncepcia a princípy architektonického riešenia rekonštrukcie podporujú dispozično-prevádzkové a funkčné usporiadanie budovy univerzity ako celku. Funkčné využitie navrhovaných rekonštruovaných priestorov zachováva pôvodné funkcie: vertikálny komunikačný ťah, rozptylové plochy, priestory pre oddych študentov a knižnice. Navrhovanou úpravou priestorov vnútri budovy nie je dotknuté architektonické, urbanistické, výtvarné a funkčné riešenie objektu ako celku. Koncepcia riešenia priestorov a komunikácií v objekte vzhľadom na pohyb imobilných osôb nie je navrhovanou úpravou narušená. Riešené priestory sú ohraničené existujúcou podlahou a stropom, obvodovým murivom s osadenými oknami. Do horizontálnych železobetónových nosných konštrukcií sa nezasahuje, do obvodových múrov sa takisto nezasahuje. Asanujú sa len menšie časti deliacich priečok medzi chodbou a knižnicou. Na celkovú koncepciu objektu z hľadiska stability, statického riešenia vyššie uvedené práce nemajú vplyv, takisto sa absolútne nedotýkajú založenia objektu. Tepelnotechnické vlastnosti obvodových, výplňových a vnútorných konštrukcií ostávajú nezmenené , tepelná charakteristika objektu sa nemení. Predmet zákazky je definovaný a bližšie špecifikovaný v projektovej dokumentácii s názvom ,,Modernizácia interiéru a vonkajších priestranstiev MTF STU Trnava PRIESTOR COWORKING" vypracovanej projektantom EDITED s.r.o.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v tomto verejnom obstarávaní sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných pokladoch. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o dielo) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4. Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú a účinnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu s poistnou sumou najmenej 200 000 Eur spolu s dokladom o zaplatení poistného. Uvedené doklady budú tvoriť prílohu zmluvy. 5. Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platné Potvrdenie od OU ŽP o registrácii na vykonávanie zberu a prepravy odpadov. Uvedený doklad bude tvoriť prílohu zmluvy. 6. Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na viac častí, pretože celý predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, je potrebná koordinácia medzi jednotlivými fázami realizácie, je potrebná koordinácia a súčinnosť medzi profesiami potrebnými k realizácii predmetu zákazky, je potrebné, aby jeden konkrétny subjekt niesol zodpovednosť za realizáciu diela ako celku, ako aj prípadné vady a záruku. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 10. Vzhľadom na charakter predmetu zákazky a jeho technické parametre sa toto verejné obstarávanie nepovažuje za zelené verejné obstarávanie. Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 11. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 194 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 12170/2022
Oznámenia detailne
[12170/2022] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
12170/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 9. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
447676
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
194