448121 - Dodávka elektrickej energie na rok 2023
Detaily
ID zákazky
448121
Názov
Dodávka elektrickej energie na rok 2023
Referenčné číslo
20231820
ID obstarávateľa
9395
Hlavný kód CPV
09310000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
836 435,60
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 10. 2022 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:38
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO
36644331
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Tomáš Kovaľ, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Kontaktný email
 processprocess-management.sk
Kontaktný telefón
 +421 917201411
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky s názvom "Dodávka elektrickej energie na rok 2023" je: - dodávka elektriny do odberného miesta verejného obstarávateľa v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti zmluvy; - zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej je odberné miesto pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - prevzatie zodpovednosti za odchýlku verejného obstarávateľa v celom rozsahu, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku verejného obstarávateľa v celom rozsahu, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou poplatku uchádzača za nákup elektrickej energie formou SPOT, vypočítaného a vyjadreného v EUR bez DPH / MWh, zaokrúhleného na dve (2) desatinné miesta, ktorý je kritériom na vyhodnotenie ponúk, resp. celkovej ceny za dodanie 1 MWh elektriny dodanej do odberného miesta verejného obstarávateľa, stanovenej v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality IS EVO, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky: s ohľadom na obmedzený počet znakov, identifikácia dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedená v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 18., bod 18.1.13 SP v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky SP. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 písm. b) ZoVO, verejný obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZoVO a vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 ZoVO po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 ZoVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO (http://www.eplatforma.gov.sk), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZoVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v SP. 4. SP sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448121). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom SP v listinnej podobe. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 20.000 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v SP. 6. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky SP. 7. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov. Požiadavky na obsah zmluvy sú uvedené v SP. 8. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 9. Verejný obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 10. Ďalšie podmienky sú uvedené v SP. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 836 435,60 EUR Rozvod elektriny a súvisiace služby
Položky detailne
[1]
  836 435,60 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Odberné miesto bližšie špecifikované v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Adresa odberného miesta: Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
836 435,60
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
448121
Názov položky
--
Kód CPV
65300000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Rozvod elektriny a súvisiace služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 210 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 20231820
2022 262 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 20231820
Oznámenia detailne
[20231820] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20231820
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 9. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
448121
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
210
[20231820] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20231820
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 12. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
448121
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
262