Dodanie chleba, pekárskych výrobkov, čerstvého pečiva a cukrárske výrobky.
Doplňujúce informácie
Výzva na predkladanie cenových ponúk
Zadávateľ : Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Textilná 900, 957 01 Bánovce nad Bebravou
Kontaktná osoba : Ing. Richard Makýš
telefón : 038/7602572 email : richard.makys@cssbanovce.sk
Názov zákazky: Chlieb, pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
Opis predmetu zákazky : dodávka tovaru
Predmetom zmluvy o dodávke tovaru bude záväzok predávajúceho dodať tovar na základe jednotlivých objednávok od kupujúceho vrátane dopravy a dodania na miesto.
Miesto dodania predmetu kúpy sú skladové priestory kupujucého na adrese zariadenia.
Množstvá uvedené v prílohe sú približné, môžu sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb.
Lehota plnenia zákazky : Október 2022 December 2022
Miesto realizácie zákazky : CSS Bánovce nad Bebravou
Kritérium pre hodnotenie ponúk : kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena na celý predmet zákazky , kvalita produktov. Uvádzajte cenu v EUR bez DPH na celý predmet zákazky. Predpokladaná hodnota zákazky je 2 400 ,-€ bez DPH.
Ostatné podmienky:
-tovar, ktorý je predmetom predaja a kúpy je chlieb, pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky, nie dopekané a nie z mrazených polotovarov, v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky a položkovitého rozpočtu tovarov
-požadujeme, čerstvý , kvalitný krájaný chlieb, čerstvé kvalitné pečivo, pekárske a cukrárske výrobky
-dodanie tovaru musí byť denne (okrem nedele ) vždy ráno do 6 hodiny
-dovoz tovaru do určeného miesta plnenia (CSS Bánovce nad Bebravou , Textilná 900, Bánovce nad Bebravou
-dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy
-doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru
-v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musí byť označené v štátnom jazyku
-dodržiavanie presného množstva tovaru podľa objednávky
-realizácia objednávok bude telefonickou , písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru
-vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneď
-predpokladané množstvo požadovaného tovaru je orientačné a v priebehu zmluvy sa môže meniť
-konečná cena musí byť stanovená vrátané všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky
-vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody
-tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho
-objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový finančný limit
-splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní
Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list)
Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnená tabuľka )
Lehota doručenia ponúk : do 21.09.2022
Príloha výzvy : tabuľka požadovaného tovaru
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
201
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
1
Oznámenia detailne
[1] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho