448263 - „Preprava takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700ks na území Slovenskej republiky“
Detaily
ID zákazky
448263
Názov
„Preprava takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700ks na území Slovenskej republiky“
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
20043
Hlavný kód CPV
60000000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
80 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 9. 2022 00:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:37
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre reguláciu hazardných hier
IČO
52265021
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Veronika Jurčová
Kontaktný email
 veronika.jurcovamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 248211826
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie prepravy takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700ks na území Slovenskej republiky. Bremená sa budú prepravovať do okolia Banskej Bystrice, presná adresa bude upresnená v objednávke. Miesto výjazdu prepravnej služby bude z Bratislavy alebo blízkeho okolia, z Košíc alebo blízkeho okolia, resp. výjazdy po celom Slovensku, na základe čiastkových objednávok
Doplňujúce informácie
Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1) ak je to relevantné a doplnených a oprávnenou osobou podpísaných príloh č. 1-6. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. Výsledkom verejného obstarávania je Rámcová dohoda na zabezpečenie prepravných služieb a súvisiacich služieb uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov uzavretá na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Poskytovateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celú sumu maximálneho finančného objemu. Faktúra za poskytnuté služby, po ukončení každého mesačného cyklu, bude zasielaná do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca. Poskytovateľ je povinný predložiť Objednávateľovi spolu s faktúrou i Čiastkové objednávky, ktoré budú s Protokolom vykonaných prác neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa ustanovenia § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Platbu vykoná Objednávateľ na základe Poskytovateľom riadne vystavenej faktúry na bankový účet Poskytovateľa uvedený v záhlaví tejto Zmluvy, a to do 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi prostredníctvom ústredného portálu verejnej správy elektronickou formou alebo v elektronickej podobe na adresu: podatelna@urhh.sk. Objednávateľ neposkytne Poskytovateľovi žiadny preddavok ani zálohovú platbu.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 203 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky 049448/2022
Oznámenia detailne
[049448/2022] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
049448/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 9. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
448263
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
203