448374 - Bioanalyzér
Detaily
ID zákazky
448374
Názov
Bioanalyzér
Referenčné číslo
04/2022/RTT
ID obstarávateľa
14413
Hlavný kód CPV
38434000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
37 107,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
30. 9. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:42
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
REVOL TT Consulting s. r. o.
IČO
44808321
Mesto
Boleráz
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Matej Hajko
Kontaktný email
 obstaravanieobstaravanie.com
Kontaktný telefón
 +421 000000000
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je obstaranie dvoch (2) ks bioanalyzéra. Bližšie informácie ohľadom opisu sú uvedené v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky výzvy.
Doplňujúce informácie
1. Neobmedzený prístup k výzve a jej prílohám: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1544. 2. V súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku ERANET (ďalej len systém ERANET). V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o pomoc s prácou v systéme ERANET na e-mailovej adrese helpdesku: podpora@eranet.sk alebo na telefónnom čísle +421 948 877 665 (v pracovné dni: 8:00 - 16:00). Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. 3. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu tejto zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ako aj po jej ukončení, a to zo strany oprávnených osôb: -Výskumnej agentúry -Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, -Ministerstva financií SR, -Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, -Výboru pre finančný mechanizmus, -Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač sa zaväzuje uchovávať všetku dokumentáciu v origináli z predmetného zmluvného vzťahu v súlade s právnymi predpismi po dobu 10 rokov od uzavretia rámcovej dohody. V prípade ak osobitný predpis ustanovuje pre uchovávanie konkrétneho typu dokumentácie dlhšiu lehotu, je úspešný uchádzač povinný dokumentáciu uchovávať v tejto dlhšej lehote. 4. Spoločnosť vykonávajúca verejné obstarávanie: Názov: Smart projekty s. r. o. Sídlo: Vajnorská 1357/72, Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04 IČO: 54 317 584 Kontaktná osoba: Ing. Matej Hajko email: obstaravanie@obstaravanie.com
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 202 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 04/2022/RTT
Oznámenia detailne
[04/2022/RTT] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
04/2022/RTT
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 9. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
448374
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
202