448807 - Zvyšovanie informovanosti v oblasti nízkouhlíkového hospodárstva – energetické exkurzie
Detaily
ID zákazky
448807
Názov
Zvyšovanie informovanosti v oblasti nízkouhlíkového hospodárstva – energetické exkurzie
Referenčné číslo
NL 1121
ID obstarávateľa
12
Hlavný kód CPV
79952000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
214 420,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 10. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:38
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská inovačná a energetická agentúra
IČO
00002801
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Kontaktný email
 marta.gandzalova.jancekovasiea.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 915843056
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich s technicko-organizačným zabezpečením odborných exkurzií predovšetkým pre žiakov, študentov a odbornú aj širokú verejnosť, a to v rámci realizácie národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predovšetkým pôjde o služby zabezpečenia organizácie podujatia, technické zabezpečenie exkurzie ako napr. ozvučenie, zabezpečenie prezentačnej techniky, personálne zabezpečenie, fotodokumentácie, grafických prác, preprava účastníkov do a z miesta konania exkurzie, zabezpečenie účastníckych balíčkov a občerstvenia pre účastníkov exkurzie. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 ZVO je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa neposiela.
Doplňujúce informácie
1. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. 3. Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s plnením predmetu Dohody a je tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Dohody. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. 5. Rámcová dohoda pre predmet zákazky nadobúda platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ vedenom Úradom vlády SR. Ak bola táto Rámcová dohoda zverejnená v CRZ pred okamihom doručenia výsledku kontroly verejného obstarávania alebo výsledku administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania vykonanej zo strany Sprostredkovateľského orgánu (kontrolného orgánu verejného obstarávateľa ako prijímateľa), nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej Poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení správy z kontroly verejnému obstarávateľovi ako prijímateľovi), alebo v rámci ktorej verejný obstarávateľ ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie. V prípade, ak z výsledku kontroly podľa predchádzajúcej vety vyplýva, že nie je možné financovanie plnenia tejto Rámcovej dohody, Rámcová dohoda zaniká a to aj v prípade, ak už bola zverejnená v CRZ. 6. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške: 6.400,-EUR. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, bližšie informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v časti B Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov zverejnených na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12. Požiadavky na obsahové náležitosti ponuky a iné dokumenty sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom, prílohám, vysvetleniam a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile, ktorý ho nasmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto verejného obstarávania www.ezakazky.sk. Časti súťažných podkladov, ktoré majú byť súčasťou ponuky a hospodársky subjekt ich musí pri vypracovaní ponuky upravovať, verejný obstarávateľ zverejňuje na portáli elektronického nástroja v editovateľnej podobe. 9. Ponuky sa vyhotovujú a predkladajú elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky umiestnenom na webovom portáli https://www.ezakazky.sk/.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 214 420,00 EUR Vzdelávanie mládeže
Položky detailne
[1]
  214 420,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto plnenia predmetu zákazky: územie Slovenskej republiky (jednotlivých krajov) podľa jednotlivých vystavených čiastkových objednávok na základe uzatvorenej Rámcovej dohody.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
214 420,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
448807
Názov položky
--
Kód CPV
80310000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Vzdelávanie mládeže
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 209 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) NL 1121
2022 272 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE NL 1121_1
Oznámenia detailne
[NL 1121] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NL 1121
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 9. 2022
ID obstarávateľa
12
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
448807
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
209
[NL 1121_1] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NL 1121_1
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 12. 2022
ID obstarávateľa
12
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
448807
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
272