448985 - Vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému SIEM, vrátane EDR
Detaily
ID zákazky
448985
Názov
Vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému SIEM, vrátane EDR
Referenčné číslo
MF/016080/2022-271
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
535 616,97
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 11. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:39
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Jaroslav Franta
Kontaktný email
 jaroslav.frantamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259582045
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky zahŕňa: - nákup a implementáciu softvéru pre rozšírenie monitorovacieho systému SIEM od spoločnosti Micro Focus ArcSight, - nákup a implementáciu organizačných a technických opatrení spojených s rozšírením monitorovacieho systému SIEM a bezpečnostných riešení v rámci celého Ministerstva financií Slovenskej republiky za účelom zabezpečenia súladu so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, - dodávku, implementáciu a podporu systému integrovaného bezpečnostného dohľadu a bezpečnostné analýzy sieťovej prevádzky a dianie na koncových bodoch pre 850 koncových staníc s 30 dňovou dobou uchovávania logov, - integrácia alertov z nástroja na detekciu a reakciu na útoky na koncové body (EDR Endpoint Detection and Response) a z analýzy sieťového správania (Network Behavior Analysis (NBA), vytvorenie procesov a efektívne vyhodnocovanie poplachov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Doplňujúce informácie
1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona. 2.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 20 000,- EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v bode 14 Súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Zmluvu na vytvorenie a implementáciu softvéru č. 2022/150 na dobu určitú v trvaní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy na vytvorenie a implementáciu softvéru č. 2022/150 do uplynutia 8 mesiacov. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5. Verejný obstarávateľ odporúča registrovaným a autentifikovaným záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v Súťažných podkladoch. 6. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a Súťažných podkladoch jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument (ďalej aj JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa Prílohy č. 6 Súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument-jed-778.html 7. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Zmluvy na vytvorenie a implementáciu softvéru č. 2022/150 verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona dokumenty uvedené v bode 31.4 Súťažných podkladov. 8. Doklady, ktoré sa nepredkladajú: Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: - výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona, - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona, - potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona, - potvrdenia príslušného súdu vzťahujúce sa na konkurz, reštrukturalizáciu a likvidáciu podľa § 32 ods. 1 písm. d) a ods. 2 písm. d) zákona, - výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona týmito typmi dokladu.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 535 616,97 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1]
  535 616,97 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sídlo verejného obstarávateľa Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
535 616,97
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
448985
Názov položky
--
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 243 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky MF/016080/2022-271
2022 213 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží MF/016080/2022-271
Oznámenia detailne
[MF/016080/2022-271] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/016080/2022-271
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 11. 2022
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
448985
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
243
[MF/016080/2022-271] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/016080/2022-271
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 10. 2022
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
448985
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
213