449203 - Náhradné diely pre laboratórne prístroje a zariadenia projektu LISPER
Detaily
ID zákazky
449203
Názov
Náhradné diely pre laboratórne prístroje a zariadenia projektu LISPER
Referenčné číslo
REK001307/2022-UVO
ID obstarávateľa
1036
Hlavný kód CPV
34913000-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
25 071,18
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 11. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:40
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO
00397768
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Silvia Vranayová
Kontaktný email
 silvia.vranayovaupjs.sk
Kontaktný telefón
 +421 552341143
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie náhradných dielov pre laboratórne prístroje a zariadenia potrebných na realizáciu výskumu definovaného v projekte Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS2014+: 313011V446, Zmluva o poskytnutí NFP č. 067/2020/OPII/VA pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť A.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Príloha č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné. Podľa § 52 ods. 2 (posledná veta) umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku (el.portál www.ezakazky.sk) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
VI.3.1) V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania eZakazky, ktorý je dostupný na webovej stránke www.ezakazky.sk. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.2) Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu, v elektr. forme v profile ver. obstarávateľa, pri príslušnej zákazke: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449203. VI.3.3) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): VI.3.3.1) V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia, môže záujemca požiadať o ich vysvetlenie výhradne prostredníctvom systému IS eZakazky. Vysvetlenie informácií verejný obstarávateľ bezodkladne sprístupní záujemcom prostredníctvom IS eZakazky, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Poskytnutie vysvetlenia bude verejne a priamo prístupné v rámci IS eZakazky predmetného verejného obstarávania a zároveň bude všetkým záujemcom /uchádzačom, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi odosielané/doručované prostredníctvom IS eZakazky do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli a rovnako aj na profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449203 . Momentom odoslania prostredníctvom IS eZakazky sa považuje vysvetlenie za doručené. Záujemcom sa odporúča sledovať zverejnené vysvetlenia, nakoľko každý nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností, ktoré boli predmetom vysvetlenia do svojich ponúk. VI.3.4) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač predkladá elektronicky prostredníctvom IS eZakazky vo forme naskenovaného dokumentu vo formáte pdf. Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe, uchádzač ich predloží v elektronickej podobe. VI.3.5) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov, dokumentov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.6) Nadlimitná zákazka je zadávaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Podrobné informácie v súvislosti s určenými kritériami na vyhodnotenie ponúk a pravidlami ich uplatnenia sú uvedené súťažných podkladoch. VI.3.7) Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu podľa čl. IV ods. 2 rámcovej dohody podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu v rámci doby podľa predchádzajúcej vety, strany dohody sú v prípade záujmu kupujúceho oprávnené písomným dodatkom (dodatkami) predĺžiť trvanie rámcovej dohody; celkové trvanie rámcovej dohody však nesmie presiahnuť dobu 48 mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody. VI.3.8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup verejného obstarávania, ak by došlo k zmene financovania predmetu zákazky, najmä ak by poskytovateľ finančných prostriedkov neakceptoval proces verejného obstarávania, alebo by neudelil súhlas na uzatvorenie rámcovej dohody s úspešným uchádzačom, prípadne by odstúpil od Zmluvy o poskytnutí NFP. VI.3.9) Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. VI.3.10) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 25 071,18 EUR Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
Položky detailne
[1]
  25 071,18 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
25 071,18
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
449203
Názov položky
--
Kód CPV
50532000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 219 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží REK001307/2022-UVO
2023 13 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody REK001307/2022-UVO, preprot. REK000280/2023-UVO
2023 143 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody REK001307/2022-UVO, preprot. REK000280/2023-UVO
Oznámenia detailne
[REK001307/2022-UVO] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK001307/2022-UVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 10. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
449203
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
219
[REK001307/2022-UVO, preprot. REK000280/2023-UVO] výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK001307/2022-UVO, preprot. REK000280/2023-UVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 1. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VZ
ID zákazky
449203
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
13
[REK001307/2022-UVO, preprot. REK000280/2023-UVO] výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK001307/2022-UVO, preprot. REK000280/2023-UVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VZ
ID zákazky
449203
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
143