449532 - Vybavenie novej prevádzky Drienok s.r.o., registrovaný sociálny podnik.
Detaily
ID zákazky
449532
Názov
Vybavenie novej prevádzky Drienok s.r.o., registrovaný sociálny podnik.
Referenčné číslo
DRIENOK/2022/HK02
ID obstarávateľa
20941
Hlavný kód CPV
30213100-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
96 522,30
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 10. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:39
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Drienok s. r. o.
IČO
53123735
Mesto
Mošovce
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hana Karvai
Kontaktný email
 hana.karvaigmail.com
Kontaktný telefón
 +421 907159577
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky je rozdelený na trinásť častí: Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - notebook - 2 ks - Multifunkčná čierno-biela laserová tlačiareň - 1ks - LED tlačiareň multifunkčná - 1 ks Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby. - gastronádoby - 35 ks - hrnce - 7 ks - kastróly - 3 ks - pokrievky - 6 ks - chafing - 1 ks Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - dodávkové vozidlo - 1 ks. Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - traktorová kosačka rider - 1 ks. Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový - Kávovar dvojpákový- 1 ks Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - rôzne plynové spotrebiče. Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. - elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače. - priestorový odsávač pár - 1ks, - odsávač nástenný - 1 ks, - digestor nad gyros - 1 ks. Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - umývačka riadu priebežná - 1 ks, - Umývačka pohárov - 1ks. Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - Pizza miesič cesta - 1 ks - Škrabka zeleniny - 1 ks - Krájač zeleniny s veľkým otvorom - 1 ks - Nárezový stroj podklad nárezového stroja vyrobený z hliníkovej zliatiny - 1 ks - Mlynček na mäso nerez - 1 ks Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - chladnička - 6 ks Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - rôzny nábytok a vybavenie prevádzky. Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - Ohrevný vozík na výdaj - 1 ks - Ohrevný vozík na taniere - 1 ks Typ zmluvného vzťahu: Kúpna zmluva uzavretá podľa zákona 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. (Obchodný zákonník) (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Doba trvania zmluvného vzťahu: dodanie predmetu zákazky do 31.12.2022 (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Miesto dodania predmetu zákazky: Drienok s.r.o., registrovaný sociálny podnik, Kollárovo námestie 314/10, 038 21 Mošovce (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na trinásť (13) častí. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na viacej častí predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na všetky časti predmetu zákazky. Ponuky môžu byť predložené na niekoľko častí predmetu zákazky v akejkoľvek kombinácii. Predpokladaná hodnota zákazky: - 96 522,30 v EUR bez DPH (cena spolu za všetky časti predmetu zákazky) Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - 2 173,00 EUR bez DPH Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby - 2 441,82 EUR bez DPH Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - 27 384,56 EUR bez DPH Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - 5 208,75 EUR bez DPH Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový -3 583,40 EUR bez DPH Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - 7 117,20 UER bez DPH Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie - 14 134,53 EUR bez DPH Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače - 5 307,50 EUR bez DPH Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - 4 089,20 EUR bez DPH Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - 5 152,50 EUR bez DPH Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - 6 515,00 UER bez DPH Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - 11 772,44 EUR bez DPH Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - 1 642,40 EUR bez DPH Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_09_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449532
Doplňujúce informácie
Komunikácia bude prebiehať prostredníctvom informačného systému EVO a jeho funkcionalít v súlade s § 20 ZVO, ktorý je dostupný: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Toto verejné obstarávanie nie je: - zelené verejné obstarávanie, - obstarávanie inovácii, - obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ: - neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - odmietne uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si ako kupujúci vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy s úspešným uchádzačom ako predávajúcim bez akýchkoľvek sankcií a nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s pokynmi Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu a so zákonom o verejnom obstarávaní v prípade neschválenia nenávratného finančného príspevku, resp. ak výsledky kontroly zo strany ÚVO alebo ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania tovarov, služieb alebo stavebných prác alebo výsledku iných postupov. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti kúpnej zmluvy, ako aj po jej ukončení a poskytnúť' súčinnosť' pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu/audit podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č.1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné a všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a zákona č. 35/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa všeobecného nariadenia a zákona o finančnej kontrole. Oprávnenými osobami sú najmä: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané týmito orgánmi. Ak bude predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_09_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449532
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 215 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky DRIENOK/2022/HK02
Oznámenia detailne
[DRIENOK/2022/HK02] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DRIENOK/2022/HK02
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 10. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
449532
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
215