449534 - Vybavenie SOŠ Kežmarok - Učebné a laboratórne pomôcky a zariadenia do odborných učební a laboratórií
Detaily
ID zákazky
449534
Názov
Vybavenie SOŠ Kežmarok - Učebné a laboratórne pomôcky a zariadenia do odborných učební a laboratórií
Referenčné číslo
09/2022_KK_ULP
ID obstarávateľa
336
Hlavný kód CPV
39162200-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
167 674,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 10. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:39
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola
IČO
00159468
Mesto
Kežmarok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Drahoslava Gmitrová
Kontaktný email
 dolejngmail.com
Kontaktný telefón
 +421 915946513
Rozširujúce info
Popis zákazky
Obstaranie vybavenia strednej odbornej školy a to učebnými, laboratórnymi pomôckami a zariadeniami do odborných učební a laboratórií. Bližšia špecifikácia uvedená v Prílohe č.2 Výzvy.
Doplňujúce informácie
1. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon. 2. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 3. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle VZP zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 5. V prípade, ak nebude VO doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, VO si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy. Verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy, ktorou je schválenie finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. 7. Úspešný uchádzač/Predávajúci je povinný zložiť depozit vo výške 10 % z kúpnej ceny bez DPH, na bežný bankový účet kupujúceho uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti Kúpnej zmluvy. Bližšie informácie v návrhu kúpnej zmluvy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 215 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 09/2022_KK_ULP
Oznámenia detailne
[09/2022_KK_ULP] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09/2022_KK_ULP
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 10. 2022
ID obstarávateľa
336
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
449534
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
215