449703 - Kancelárske potreby pre potreby RTVS v rokoch 2022 až 2024
Detaily
ID zákazky
449703
Názov
Kancelárske potreby pre potreby RTVS v rokoch 2022 až 2024
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
11786
Hlavný kód CPV
30192000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
100 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 11. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:43
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Rozhlas a televízia Slovenska
IČO
47232480
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Tomáš Barbírik
Kontaktný email
 tomas.barbirikrtvs.sk
Kontaktný telefón
 +421 260611102
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup a dodanie kancelárskych potrieb pre bežnú potrebu verejného obstarávateľa. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený.
Doplňujúce informácie
1. Zákazka s nízkou hodnotou sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost. k dokumentom potrebným na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení VO. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 5. Obhliadka miesta sa neaplikuje. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania na účely zabezpečenia riadneho plnenia Zmluvy, v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti bude povinný: - mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom a v prípade, že mu bude táto povinnosť vyplývať z príslušného právneho predpisu. Subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora upravuje osobitný predpis - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, že nebudete ako úspešný uchádzač, resp. Váš/Vaši subdodávateľ/subdodávatelia zapísaný/zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade s podľa § 11 ods. 1 zákona, verejný obstarávateľ s Vami neuzavrie Zmluvu, - predložiť verejnému obstarávateľovi čestné vyhlásenie, že jeho koneční užívatelia výhod alebo koneční užívatelia výhod jeho subdodávateľa/subdodávateľov nie sú verejní funkcionári podľa § 11 ZVO (ak relevantné) v zmysle prílohy č. 2 týchto podkladov. - predložiť vzorky tovaru (68 položiek uvedených v prílohe č. 1 týchto podkladov) uvedených v uchádzačom predloženej ponuke, ktorý bude následne dodávať počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody za účelom overenia kvalitatívnych a funkčných vlastností dodávaného tovaru požadovaných verejným obstarávateľom. Po predložení vzoriek verejný obstarávateľ vyhodnotí predmetné vzorky tovarov, v prípade, že budú spĺňať všetky verejným obstarávateľom požadované technické parametre a vlastnosti definované touto výzvou na predkladanie ponúk a jej prílohami, vyzve úspešného uchádzača na podpis rámcovej dohody. Vzorky tovaru uchádzač predloží na adresu sídla verejného obstarávateľa, ktorá je uvedená v bode I. týchto podkladov na predloženie ponuky. Predlžené vzorky tovaru budú k dispozícií verejnému obstarávateľovi počas celej doby potrebnej na overenie vlastnosti jednotlivých položiek tovaru. 7. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v podkladoch na predkladanie CP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 233 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) 250000/2022
Oznámenia detailne
[250000/2022] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
250000/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 10. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
449703
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
233