449870 - Nákup gastrozariadení pre vybavenie kuchyne vrátane dodania nábytku pre Základnú školu s materskou školou, Hargašova 5 - opakovaná
Detaily
ID zákazky
449870
Názov
Nákup gastrozariadení pre vybavenie kuchyne vrátane dodania nábytku pre Základnú školu s materskou školou, Hargašova 5 - opakovaná
Referenčné číslo
3/2022
ID obstarávateľa
6569
Hlavný kód CPV
39220000-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
142 988,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 10. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:40
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mestská časť Bratislava - Záhorská Bystrica
IČO
00604887
Mesto
Bratislava-Záhorská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Lucia Kohútková, Marcela Turčanová
Kontaktný email
 lucia.kohutkovaapuen.sk
Kontaktný telefón
 +421 911889974
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti, pričom verejný obstarávateľ neobmedzuje počet častí, ktoré môže zadať jednému uchádzačovi. Uchádzač môže predložiť cenovú ponuku na všetky časti, alebo môže predložiť cenovú ponuku iba na jednu časť zákazky. Rozdelenie predmetu zákazky: Časť I: Nákup gastrozariadenia pre vybavenie kuchyne Časť II: Nákup nábytku A.Opis predmetu zákazky pre časť I: Nákup gastrozariadenia pre vybavenie kuchyne Predmetom zákazky je dodávka gastrotechnologických zariadení (ďalej v texte aj ako tovar) pre kompletné vybavenie kuchyne na Základnú školu s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica, v zmysle schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk, vrátane komplexnej záruky na tovar odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb na obsluhu dodaného tovaru. Špecifikácia gastrozariadení pre časť I predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 Návrhu Kúpnej zmluvy. Výsledkom verejného obstarávania bude určenie úspešného uchádzača, s ktorým verejný obstarávateľ uzatvorí Kúpnu zmluvu. B.Opis predmetu zákazky pre časť II Nákup nábytku: Predmetom zákazky je nákup nábytku do šatní kuchárok a kancelárie vedúcej jedálne v rámci kuchyne na Základnej škole s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica v zmysle schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk vrátane komplexnej záruky na dodaný nábytok odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania. Špecifikácia nábytku pre časť II predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk. Výsledkom verejného obstarávania bude určenie úspešného uchádzača, ktorému bude vystavená záväzná objednávka na dodanie tovaru.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že z technických dôvodov formulár - Výzva na predkladanie ponúk neumožňuje rozdeliť predmet zákazky na časti, preto verejný obstarávateľ uviedol informáciu o rozdelení predmetu zákazky na časti v bode II.1.4)Stručný opis. 2. Verejný obstarávateľ uviedol v časti II.1.5)Celková predpokladaná hodnota 142 988,00 EUR bez DPH, pričom PHZ pre časť I je: 139 694,00 EUR bez DPH a PHZ pre časť II je: 3 294,00 EUR bez DPH. 3. Ponuky sa predkladajú podľa prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným vo Výzve na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že ponuka sa predkladá samostatne pre každú časť predmetu zákazky. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Miesto dodania predmetu zákazky: Základná škola s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 219 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 3/2022
Oznámenia detailne
[3/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
3/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 10. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
449870
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
219