450107 - Právne poradenstvo v oblasti INSPIRE a súvisiaceho právneho rámca
Detaily
ID zákazky
450107
Názov
Právne poradenstvo v oblasti INSPIRE a súvisiaceho právneho rámca
Referenčné číslo
2022
ID obstarávateľa
11716
Hlavný kód CPV
79140000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
67 002,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 10. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:41
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
IČO
42181810
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Martin Tuchyňa, PhD.
Kontaktný email
 martin.tuchynaenviro.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 048437452
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je nákup externých služieb poradenstva v oblasti zabezpečenia právneho poradenstva v rámci projektu ESPUS. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 tejto výzvy na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. 3. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 4. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. 5. Hlavné miesto poskytnutia služieb: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava. 6. Výsledok verejného obstarávania: Rámcová dohoda o poskytnutí právnych služieb. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí jednu z príloh tejto výzvy na predkladanie ponúk a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky. 7. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe schváleného akceptačného výkazu, faktúry poskytovateľa služby, lehota splatnosti faktúry do 60 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu plnenia. 8. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH za 1 hodinu poskytovaných právnych služieb . Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. 9. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu a spôsobom ako uchádzač. V súvislosti s podmienkami účasti týkajúcimi sa technickej alebo odbornej spôsobilosti dáva verejný obstarávateľ do pozornosti ustanovenie § 40 ods. 5 písm a) ZVO. 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 11. Informácia, či sa použije elektronická aukcia: Nie 12. Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v časti Dokumenty zákazky, Druh dokumentu: súťažné podklady. Ide o: a) Opis predmetu zákazky b) Návrh na plnenie kritériá c) Rámcová dohoda 13. Ponuka uchádzača musí obsahovať: a) Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti. b) Doplnený a štatutárom podpísaný Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk) 14. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je obstaranie inovácii a nie je zelené verejné obstarávanie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 222 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 2022
Oznámenia detailne
[2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 10. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
450107
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
222