450180 - Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska na Železničnej ulici v meste Krupina - opakovane VO
Detaily
ID zákazky
450180
Názov
Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska na Železničnej ulici v meste Krupina - opakovane VO
Referenčné číslo
1946/2022
ID obstarávateľa
5324
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
236 636,23
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 10. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:41
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Krupina
IČO
00320056
Mesto
Krupina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Martin Križan
Kontaktný email
 martin.krizankrupina.sk
Kontaktný telefón
 +421 455550333
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom revitalizácie medziblokových priestorov je zveľadenie spoločného priestoru, zvýšenie jeho estetických a kultúrno-spoločenských hodnôt obnovou priestoru pre odpočinok a relax, obnovou verejnej zelene, obnovou mestského a parkového mobiliáru, rekonštrukciou a obnovou chodníkov a trás pre peších, obnovou detských ihrísk spĺňajúcich súčasné bezpečnostné štandardy v zmysle platných legislatívnych predpisov a noriem. Cieľom je tiež integrácia moderných technológií a rozšírenie možností konektivity pri vonkajších voľnočasových aktivitách. V riešenom území bude zabezpečená obnova zelene formou rekultivácie pôvodných zatrávnených plôch, zakladaním nových trávnikov výsevom alebo hydroosevom a to plôch dotknutých výstavbou navrhovaných prvkov v prostredí prípadne v mieste odstránených pôvodných spevnených plôch, výsadbou novej stromovej zelene, okrasných živých plotov, trvaliek a tráv. Obnova detského ihriska je situovaná na pôvodných plochách detského ihriska, bude funkčne rozdelená na dve časti a to pre deti od 2 do 5 rokov a staršie deti od 5 do 12 rokov. Dôvodom obnovy detského ihriska je tiež stále rastúci dopyt po zariadeniach pre rozvoj pohybových schopností detí a vytvorení miest pre ich hru, ktoré v meste často absentujú a tiež dopyt po plochách pre relax a oddych. Zároveň je cieľom zvýšenie bezpečnosti detských ihrísk použitím súčasne certifikovaných herných prvkov a zostáv vrátane príslušných bezpečnostných dopadových plôch v súlade súčasných bezpečnostných štandardov a platných legislatívnych predpisov a noriem.
Doplňujúce informácie
1. Ver. obstarávateľ zadáva zákazku podľa § 117 ZVO a podľa podmienok určených v zadávacej dokumentácii, pričom: a) pre zabezpečenie plnenia povinností určených v § 117 ods. 1 ZVO bude postupovať podľa príslušných ustanovení ZVO uvedených v zadávacej dokumentácii, b) v relevantnom prípade postupovať podľa § 81 písm. b), d) až h), § 115 ods. 3 a 4 v nadväznosti na § 117 ods. 4 ZVO a podľa § 117 ods. 5 ZVO vrátane využitia fakultatívnej možnosti odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 2.Všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile ver. obstarávateľa. 3. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto ver. obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 4.Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm.g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 7. Komunikácia a výmena informácií v tomto ver. obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk, pre prístup do ktorého musí mať záujemca vytvorený účet. Aktuálnu príručku si môže záujemca stiahnuť na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=11502704753508321625. 8. Komunikácia medzi ver. obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 ZVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. 9. Plynutie lehôt určených v ZVO v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa rozumie moment, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO, t. j. nie moment jej prečítania príjemcom. 10. Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Krupina, Železničná ulica. 11. Ver. obstarávateľ uzavrie zmluvu podľa § 56 ods. 1. ZVO s dohodnutou podmienkou nadobudnutia jej účinnosti podľa § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. v deň po dni doručenia pozitívneho výsledku administratívnej kontroly súladu postupu zadávania zákazky so zákonom o ver. obstarávaní, uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku ver. obstarávateľovi. 12. Ver. obstarávateľ bude pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 40 ZVO, pri vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 13. Ver. obstarávateľ v relevantnom prípade zruší toto verejné obstarávanie podľa § 57 ZVO.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 222 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 1946/2022
Oznámenia detailne
[1946/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1946/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 10. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
450180
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
222