Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií a softvérového vybavenia ako materiálno-
technického vybavenia do učebných priestorov Spojenej školy, Jarmočná 108, Stará Ľubovňa.
Bližší popis uvedený v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com
2. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon.
3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do
systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.
4. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle VZP zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
6. V prípade, ak nebude VO doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, VO si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy, verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy, ktorou je schválenie finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi.
7. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom kúpnu zmluvu a úspešný uchádzač/predávajúc je povinný
zložiť depozit vo výške 10 % z kúpnej ceny bez DPH, na bežný bankový účet kupujúceho uvedený v záhlaví Zmluvy, a to
po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Bližšie informácie uvedené v Návrhu kúpnej zmluvy.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022
228
Výzvy na predkladanie ponúk
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
10/2022_SL IKT
Oznámenia detailne
[10/2022_SL IKT] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky