451624 - S kamarátkou Energiou efektívne pre deti a mládež
Detaily
ID zákazky
451624
Názov
S kamarátkou Energiou efektívne pre deti a mládež
Referenčné číslo
NL 0922
ID obstarávateľa
12
Hlavný kód CPV
79342200-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
656 931,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 12. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:44
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská inovačná a energetická agentúra
IČO
00002801
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Kontaktný email
 marta.gandzalova.jancekovasiea.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 915843056
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je komplexné technicko-organizačné zabezpečenie predpokladaného počtu 75 podujatí určených pre deti a mládež, realizovaných v rámci národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia a agentúry SIEA, ako aj zvyšovanie povedomia a informovanosti širokej verejnosti o činnostiach, ktoré sú súčasťou tohto projektu a SIEA. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky a časť C2. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 ZVO je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa neposiela.
Doplňujúce informácie
1. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. 3. Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s plnením predmetu Dohody a je tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Dohody. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. 5. Rámcová dohoda pre predmet zákazky nadobúda platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ vedenom Úradom vlády SR. Ak bola táto Rámcová dohoda zverejnená v CRZ pred okamihom doručenia výsledku kontroly verejného obstarávania alebo výsledku administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania vykonanej zo strany Sprostredkovateľského orgánu (kontrolného orgánu verejného obstarávateľa ako prijímateľa), nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej Poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení správy z kontroly verejnému obstarávateľovi ako prijímateľovi), alebo v rámci ktorej verejný obstarávateľ ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie. V prípade, ak z výsledku kontroly podľa predchádzajúcej vety vyplýva, že nie je možné financovanie plnenia tejto Rámcovej dohody, Rámcová dohoda zaniká a to aj v prípade, ak už bola zverejnená v CRZ. 6. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške: 10.000,-EUR. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, bližšie informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v časti B Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov zverejnených na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12. Požiadavky na obsahové náležitosti ponuky a iné dokumenty sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom, prílohám, vysvetleniam a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile, ktorý ho nasmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto verejného obstarávania www.ezakazky.sk. Časti súťažných podkladov, ktoré majú byť súčasťou ponuky a hospodársky subjekt ich musí pri vypracovaní ponuky upravovať, verejný obstarávateľ zverejňuje na portáli elektronického nástroja v editovateľnej podobe. 9. Ponuky sa vyhotovujú a predkladajú elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky umiestnenom na webovom portáli https://www.ezakazky.sk/.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 656 931,67 EUR Služby na organizovanie podujatí
Položky detailne
[1]
  656 931,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto plnenia predmetu zákazky: územie Slovenskej republiky (jednotlivých krajov) podľa jednotlivých vystavených čiastkových objednávok na základe uzatvorenej Rámcovej dohody.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
656 931,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
451624
Názov položky
--
Kód CPV
79952000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na organizovanie podujatí
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 240 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) NL 0922
2023 54 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky NL 0922_1
Oznámenia detailne
[NL 0922] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NL 0922
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 11. 2022
ID obstarávateľa
12
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
451624
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
240
[NL 0922_1] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NL 0922_1
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2023
ID obstarávateľa
12
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
451624
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
54