451849 - DODANIE TONEROV
Detaily
ID zákazky
451849
Názov
DODANIE TONEROV
Referenčné číslo
14/2022/PJ
ID obstarávateľa
9262
Hlavný kód CPV
30125110-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
637 066,07
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 12. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:45
Kontaktný telefón
--
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO
35937874
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Peter Jombík
Kontaktný email
 peter.jombikvszp.sk
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je - dodávka originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, t.j. originálnych tonerov, atramentových cartridge (nerepasovaných), optických valcov, odpadových nádob, zapekacích jednotiek, prenosových pásov a sád údržby , novovyrobených podľa štandardov výrobcu príslušných zariadení, - poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania (viaceré pracoviská v rámci SR), ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu. - Originálny spotrebný materiál musí byť vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak aby spĺňal požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu HEWLETT PACKARD. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk je verejné.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/9262 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty. 2. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 3. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 písm. b) a § 49 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa budú predkladať podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 4.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupuje podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ . Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) v systéme JOSEPHINE. V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. 6.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 7. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. Predmetom plnenia rámcovej dohody je aj ekologická likvidácia použitých obalov. 8.Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 9.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 10. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 30 000,00 €. Podrobnosti jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 637 066,07 EUR Toner do fotokopírovacích strojov
Položky detailne
[1]
  637 066,07 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Panónska cesta 2, 851 04 Bratislava a pracoviská na území Slovenskej republiky.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
637 066,07
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
451849
Názov položky
--
Kód CPV
30125120-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Toner do fotokopírovacích strojov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 243 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 14/2022/PJ
2023 36 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky verejných súťaží 14/2022/PJ
2023 85 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody 14/2022/PJ
2023 240 -- -- 14/2022/PJ
2024 29 -- -- 14/2022/PJ
2024 131 -- -- 14/2022/PJ
2024 71 -- -- 14/2022/PJ
Oznámenia detailne
[14/2022/PJ] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14/2022/PJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
451849
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
243
[14/2022/PJ] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14/2022/PJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 2. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
451849
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
36
[14/2022/PJ] výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14/2022/PJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VZ
ID zákazky
451849
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
85
[14/2022/PJ]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14/2022/PJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 12. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
451849
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
240
[14/2022/PJ]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14/2022/PJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 2. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
451849
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
29
[14/2022/PJ]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14/2022/PJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 7. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
451849
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
131
[14/2022/PJ]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14/2022/PJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 4. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
451849
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
71