452443 - Nákup a dodanie nábytku - stoly, kontajnery, poličky, stoličky
Detaily
ID zákazky
452443
Názov
Nákup a dodanie nábytku - stoly, kontajnery, poličky, stoličky
Referenčné číslo
SŠ-366/3385/2022
ID obstarávateľa
15292
Hlavný kód CPV
39130000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
9 132,98
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 11. 2022 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:45
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Spojená škola
IČO
42083788
Mesto
Poprad
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miroslava Kochanová
Kontaktný email
 kochanova.mssdtpp.sk
Kontaktný telefón
 +421 527721018
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky zo 7 častí. 1.časť 17 ks kancelársky stôl typ 1 + 17 ks kontajner typ 10 + 1 ks kancelársky stôl typ 3) 2.časť 4 ks kancelársky stôl typ 2a + 4 ks kontajner typ 20a 3.časť 5 ks kancelársky stôl typ 2b + 5 ks kontajner typ 20b 4.časť 6 ks kancelársky stôl typ 4 5.časť 6 ks závesná polica na stenu 6.časť 22 ks stolička typ S1 7.časť 9 ks stolička typ S2
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov: nebude predložená ani jedna ponuka ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo predmetné verejné obstarávanie ak sa v priebehu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v predmetnom verejnom obstarávaní pokračoval ak cena úspešného uchádzača bude o viac ako 10 % vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky, alebo v prípade, ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol obstarávateľ predpokladať
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 245 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 2022/010
Oznámenia detailne
[2022/010] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022/010
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
452443
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
245