452871 - Poskytnutie služieb hromadného stravovania zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet
Detaily
ID zákazky
452871
Názov
Poskytnutie služieb hromadného stravovania zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet
Referenčné číslo
13815/2022/OVO
ID obstarávateľa
234
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
139 128,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 12. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:46
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Úrad vlády Slovenskej republiky
IČO
00151513
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Renáta Hajko Remeňová
Kontaktný email
 renata.remenovavlada.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220925765
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 12 mesiacov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, tzn. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek počas účinnosti rámcovej dohody je 27 280 ks a maximálny počet elektronických kariet je 110. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nebude uskutočňovať verejné otváranie ponúk v sídle verejného obstarávateľa, ale prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom. Systém ERANET automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie formou super reverzu. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č. 1 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ERANET na https://vlada.eranet.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ERANET. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 8.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ERANET. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli https://vlada.eranet.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ERANET umiestnenom na webovej adrese https://vlada.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/81, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ERANET, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ERANET v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") alebo čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV.JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j. uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača na prvom mieste v novo zostavenom poradí. 10. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 139 128,00 EUR Elektronické karty
Položky detailne
[1]
  139 128,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 811 05 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
139 128,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
452871
Názov položky
--
Kód CPV
30237131-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektronické karty
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 5 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 13815/2022/OVO
2022 250 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 13815/2022/OVO
Oznámenia detailne
[13815/2022/OVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
13815/2022/OVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 1. 2023
ID obstarávateľa
234
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
452871
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
5
[13815/2022/OVO] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
13815/2022/OVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 11. 2022
ID obstarávateľa
234
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
452871
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
250