452917 - Upratovanie objektu administratívnej budovy miestneho úradu mestskej časti Bratislava – Ružinov
Detaily
ID zákazky
452917
Názov
Upratovanie objektu administratívnej budovy miestneho úradu mestskej časti Bratislava – Ružinov
Referenčné číslo
CS 15116/2022
ID obstarávateľa
6555
Hlavný kód CPV
90911200-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
188 300,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 12. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:46
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mestská časť Bratislava - Ružinov
IČO
00603155
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Beáta Šimorová
Kontaktný email
 beata.simorovaruzinov.sk
Kontaktný telefón
 +421 248284405
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je pravidelné upratovanie, nepravidelné upratovanie a mimoriadne upratovacie práce spočívajúce v poskytnutí služby a to nasledovne: - Čistiace a dezinfekčné práce, upratovanie miestností, kancelárií, chodieb, schodísk, zasadacích miestností, komunikačných priestorov, sociálnych zariadení a kuchyniek v priestoroch objektu administratívnej budovy miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov, vykonávané pravidelne v pracovných dňoch v čase mimo bežnej pracovnej doby. - Pravidelné upratovacie služby v časti denné práce a v časti ostatné práce budú vykonávané po dobu 36 mesiacov v pracovných dňoch po skončení pracovnej doby zamestnancov verejného obstarávateľa najneskôr do 20:30 hod. Upratovanie priestorov III. nadzemného podlažia bude vykonávané denne od 06:00 hod. do 07:30 hod. Zmena času vykonávania upratovacích služieb je možná len so súhlasom verejného obstarávateľa, pričom tento súhlas musí byť písomný. - Nepravidelné upratovanie sa požaduje poskytovať v predpokladanom rozsahu 100 krát ročne, t. j. 300 krát počas trvania zmluvy. - Mimoriadne upratovacie práce sa budú vykonávať len v mimoriadnych situáciách v súvislosti s protiepidemiologickými opatreniami vyhlásenými príslušným Regionálnym úradom verejného zdravotníctva alebo v prípade, ak si ošetrenie vecí verejného obstarávateľa bude vyžadovať osobitné čistiace postupy nad rámec špecifikácie rozsahu pravidelného a nepravidelného upratovania (napr. pri mimoriadnej poistnej udalosti typu zatopenie, zatečenie, vyhorenie a pod.) Uchádzač bude mimoriadne upratovacie práce vykonávať iba na základe osobitného pokynu verejného obstarávateľa.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Upozorňujeme na funkcionalitu otvárania ponúk priamo v systéme ERANET, ktorá umožňuje sledovanie otvárania ponúk v reálnom čase pre každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v Kapitole A.3 týchto súťažných podkladov, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. 2. Postup zadávania podlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ERANET. 3. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4.Poskytovateľ je povinný počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy mať uzatvorené platné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri jeho činnosti s poistnou sumou najmenej vo výške 2 500 000,00 EUR na jednu poistnú udalosť a vykonať všetko potrebné k tomu, aby poistenie bolo platné počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy. Podrobnosti v článku V. Zmluvy
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 188 300,00 EUR Čistenie (upratovanie) kancelárií
Položky detailne
[1]
  188 300,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Administratívna budova Miestneho úradu Bratislava Ružinov, so sídlom Mierová 21, 827 05 Bratislava
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
188 300,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
452917
Názov položky
--
Kód CPV
90919200-4
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Čistenie (upratovanie) kancelárií
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 251 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) CS 15116/2022
2023 88 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky CS 15116/2022
Oznámenia detailne
[CS 15116/2022] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
CS 15116/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
452917
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
251
[CS 15116/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
CS 15116/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 5. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
452917
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
88