453035 - Zabezpečenie správy registratúry pre MIRRI SR v externom registratúrnom stredisku v Bratislave
Detaily
ID zákazky
453035
Názov
Zabezpečenie správy registratúry pre MIRRI SR v externom registratúrnom stredisku v Bratislave
Referenčné číslo
113/ZsNH/2022
ID obstarávateľa
18008
Hlavný kód CPV
79995100-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
78 460,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 12. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:47
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu
IČO
50349287
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Petra Šturmanová, Branislav Hudec
Kontaktný email
 petra.sturmanovamirri.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220928124
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom rámcovej dohody je zabezpečenie triedenia, evidencie, uloženia, ochrany, správy registratúry a likvidácia vyradenej/uplynutej registratúry pre Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej len MIRRI SR) v externom registratúrnom stredisku, ktoré verejný obstarávateľ požaduje, aby boli bude umiestnené v Bratislave, v priestoroch úspešného uchádzača alebo v priestore, ktorý na účely plnenia predmetu zákazky zabezpečí úspešný uchádzač, pričom predmet zákazky sa požaduje poskytnúť na jednom mieste, ktoré spĺňa požiadavky na priestor a ochranu dokumentov stanovené vo Vyhláške Ministerstva vnútra Slovenskej republiky (ďalej len MV SR) č. 628/2002 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach (ďalej len externé registratúrne stredisko). Zároveň sa požaduje zabezpečiť prístup pre poverených zamestnancov MIRRI SR do externého registratúrneho strediska úspešného uchádzača, a to v pracovné dni min. od 8:00 do 16:00 hod. MIRRI SR je pôvodcom registratúry I. kategórie, ktorá je nositeľom dokumentárnej hodnoty, resp. trvalej dokumentárnej hodnoty a vyžaduje jej uchovávanie v podmienkach so zvýšenou bezpečnosťou.
Doplňujúce informácie
Služba bude objednávaná na základe platnej Rámcovej dohody a dohadovaná formou e-mailovej komunikácie určených kontaktných osôb. Po poskytnutí služby bude služba fakturovaná formou štvrťročnej vyúčtovacej faktúry (čiastkové objednávky) s 30-dňovou lehotou splatnosti. Ponuka musí obsahovať: 1.Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle bodu č. 12 tejto výzvy, ak je to relevantné. 2.Doplnený Opis predmetu zákazky, ktorý je prílohou č. 1 výzvy, v ktorom musí byť vyplnená cenová kalkulácia. 3.Doplnený a podpísaný Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk, ktorý je prílohou č. 2 tejto výzvy. 4.Platné potvrdenie NBÚ o priemyselnej bezpečnosti na firmu (stupeň utajenia na oboznamovanie sa: Dôverné)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 253 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky 113/ZsNH/2022
Oznámenia detailne
[113/ZsNH/2022] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
113/ZsNH/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
453035
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
253