453299 - Nákup pracovných prostriedkov pre občanov aktivovaných v zmysle § 10 zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi spolu s rozvozom/distribúciou na úrady práce, sociálnych vecí a rodiny
Detaily
ID zákazky
453299
Názov
Nákup pracovných prostriedkov pre občanov aktivovaných v zmysle § 10 zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi spolu s rozvozom/distribúciou na úrady práce, sociálnych vecí a rodiny
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8716
Hlavný kód CPV
44511000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
99 995,76
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 12. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:47
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
IČO
30794536
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Michal Trnavský
Kontaktný email
 michal.trnavskyupvsr.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220441707
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup pracovných pomôcok ich rozvoz/distribúcia na aktivačné centrá príslušných úradov práce, sociálnych vecí a rodiny slúžiace ako PP pre občanov, ktorí vykonávajú činnosti v zmysle § 10 zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o pomoci v hmotnej núdzi). Nákup PP sa uskutoční jednorazovo.
Doplňujúce informácie
Verejné obstarávanie, vrátane predkladania ponúk sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom EN ERANET dostupného na webovej adrese https://employment.eranet.sk/#/procurementsList Komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádza. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZoVO písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v slovenskom jazyku. Umožňuje sa komunikácia a výmena informácií aj v českom jazyku. Elektronický prostriedok na komunikáciu, výmenu informácií vrátane doručovania v procese verejného obstarávania je určený EN ERANET. Komunikácia, výmena informácií vrátane doručovania medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom bude prebiehať výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania EN ERANET. Odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EN ERANET.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 253 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky 1-2
Oznámenia detailne
[1-2] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1-2
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
453299
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
253